Ai mun äiti ja isi? Kaippa ne on siellä suomessa ihan ookoo, on sieltä jotain tekstareita tullumites mytiksen vanahukset?
Ei mulla oleMeinaatko siekin ehdottaa vuodesohvaa :O
Molemmat käyVai hillasotako teillä on täällä käynnissä? Mää taijan kyllä kans sanoa lakoiksi...
Mullakin odottaa laskupino : /Terapeuttista kuunnella uutta Nomya ja juoda kahvia.. varsinki ku maksoin kaikki laskut pois ja oon taas kuukauden persauki.... :saint:
Se on lakka täälläkin päin.Vai hillasotako teillä on täällä käynnissä? Mää taijan kyllä kans sanoa lakoiksi...
:attn: :attn: :attn:Lakka eli hilla eli suomuurain (Rubus chamaemorus)[1] on vatukoiden sukuun kuuluva ruohovartinen kasvi. Nimeä käytetään myös kasvin tuottamasta heleän oranssista mehukkaasta marjasta. Kasvin nimitys vaihtelee alueittain niin, että lakasta puhutaan perinteisesti Länsi-Suomessa ja hillasta Pohjois- ja Itä-Suomessa. Keskisuomalaisen Muuramen kunnan nimi tulee suomuuraimesta, ja kasvi näkyy myös Muuramen vaakunassa. Muita kasvista tai sen marjasta käytettyjä nimityksiä ovat esimerkiksi valokki[2] ja lintti.
Lakka (kasvi) Wikipedia
Ne on eri murrealueilta niin meillä puhutaan vähän molemmista. Pakastetun/säilötyn purkin päällä lukee että lakka, koska ÄitiMythago tekee nää säilöntähommat. Eli IsiMythago kerää sankkoonsa hillat, mutta niillä vaihtuu matkalla nimieiku että puhhuuko ne vääräoppisesti lakoista vai oikeaoppisesti hilloista?
Lakka on muuten hyvääSe on lakka täälläkin päin.
On se. Harmi että on niin kallista.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30148316:Lakka on muuten hyvää
tuutikki ilmeisesti sai taas kyytiä?No olipa ihanaa saada perhe kylään. Ämpäri on paskapää, ja rakkaan lapseni ensimmäinen tekemä asia on nostaa kissa ja nakata päin hyllyä. Huoh. Etä-äitiys houkuttelisi äärimmäisen paljon.
Woops, mää oon tässä lemmenloman huumassa unohtanu maksaa kaiken vastikkeesta lähtien :snotty: Eiku Misterin syyhän se onkii ku ei oo fiksannu mun läppäriin virtajohtoa!Mullakin odottaa laskupino : /
Joo. Kivaa että on hyväluonteinen kissa joka ei käy käsiks, mutta puolikkalle sais mun mielestä näyttää kynttä ihan kunnolla jos se puupää vaikka oppis että kissoja kohdellaan nätisti. Huoh.tuutikki ilmeisesti sai taas kyytiä?
: / :hug:No olipa ihanaa saada perhe kylään. Ämpäri on paskapää, ja rakkaan lapseni ensimmäinen tekemä asia on nostaa kissa ja nakata päin hyllyä. Huoh. Etä-äitiys houkuttelisi äärimmäisen paljon.
Mul olis kans yks vesilasku, mikä erääntyy 15 päivä.. Mutta saa odottaa ensviikkoon tuonkin maksu.Woops, mää oon tässä lemmenloman huumassa unohtanu maksaa kaiken vastikkeesta lähtien :snotty: Eiku Misterin syyhän se onkii ku ei oo fiksannu mun läppäriin virtajohtoa!