• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsih! *rapin rapin nömmelipussin kimpussa* :p


...vaikka mä tässä jo ehdin arvuutella tuota tsihauttamista kun ihan sujuvasti menin Famin yhtä viestiä lukemaan jotta "...tulee parrankasvua.."..:O :snotty:

Ja kirahvikin sujuvasti .."...heitin pakarat tarjolle.."....:O :snotty:


Mä mitään väsynyt ole :D

Muuten. On sitten hiljaista. :)
 
Tsih! *rapin rapin nömmelipussin kimpussa* :p


...vaikka mä tässä jo ehdin arvuutella tuota tsihauttamista kun ihan sujuvasti menin Famin yhtä viestiä lukemaan jotta "...tulee parrankasvua.."..:O :snotty:

Ja kirahvikin sujuvasti .."...heitin pakarat tarjolle.."....:O :snotty:


Mä mitään väsynyt ole :D

Muuten. On sitten hiljaista. :)
Vaan nyt nautit olostasi :kiss: :hug:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146424:
Vaan nyt nautit olostasi :kiss: :hug:.
Näin teen....vaikka tunnustettava on että voi jösses sentään, on hilpeetä kuules parin siemaisun jälkeen jo :O :D

Ja ihanan pimmeetä jo ulkona ja kaikkialla :heart:! Piti tässä kaivella jo kynttiläkin lepattamaan tohon keittiön pöydälle - tästä tämä liekittäminen alkaa.

Ja kerran vielä sanon - on_sitten_hiljaista.
( :O - voi varjele!! :D)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Ja kirahvikin sujuvasti .."...heitin pakarat tarjolle.."....:O :snotty:
Saattopa nekin vilahtaa (alushousut päällä) tänään ko vaihdoin aamulla yövaatteet päivävermeisiin :D

Hilluin muuten linkassa tänään ilman paitaa, tuli matkalla lämmin ja vaihdoin vaatteet. Siellä takaosassa ei istunu muita niin nakuilin sitten oikein urakalla :LOL:
 
Saattopa nekin vilahtaa (alushousut päällä) tänään ko vaihdoin aamulla yövaatteet päivävermeisiin :D

Hilluin muuten linkassa tänään ilman paitaa, tuli matkalla lämmin ja vaihdoin vaatteet. Siellä takaosassa ei istunu muita niin nakuilin sitten oikein urakalla :LOL:
..."...ja sitten se linkki teki heti perään parit väistöliikkeet ja muutaman tömpsyn ja tömähdyksen jälkeen palautui omalle kaistalleen ja mulla se puserokin sattui siinä menemään ylleni oikein päin"...:rolleyes:


Se on hyvä huolehtia toisinaan linkkikuskinkin näkökyvystä :rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No tuli aamulla vähän kiire ko sen asiakkaat soitteli perään. Se saatto vähän myöhstyäkin kun käytiin yhdessä aamupalalla. Sit se oli aika söpö ko mie jäin siihen bussiasemalle ja se halasi mua pitkään ja anto pusun :heart:
...................voi huokaisu sentään :heart:....ihan kuin elokuvissa oikeessa elämässä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä