• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146552:
Mittään puseroja enää pidetä muutenkaan. Valukoon kansallispuvulle :rolleyes:.
:D - se on kyllä sen verta kovaa laatua että siinä ei paljoa mehut tunnu, jos sattuu roiskahtamaan :rolleyes:

Päinvastoin, voi jopa ihan kuosia - näin olen antanut itseni jotenkin ymmärtää :snotty: - kaunistuttaa entisestään :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
..pitää muuten kattella tässä Neste Rallyn koostetta ja voi veljet, kun ois mahtavaa päästä kunnon kyydille!! Aivan sairaan upeta menoa, niin tarkat ajolinjat ja tuntumat!


...toki voishan siinä sitten olla sen pienen pyrähdyksen tiimoilta sitten sille kartturille valmiina turhankin liukas penkki :snotty: :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
..pitää muuten kattella tässä Neste Rallyn koostetta ja voi veljet, kun ois mahtavaa päästä kunnon kyydille!! Aivan sairaan upeta menoa, niin tarkat ajolinjat ja tuntumat!


...toki voishan siinä sitten olla sen pienen pyrähdyksen tiimoilta sitten sille kartturille valmiina turhankin liukas penkki :snotty: :D
Kun pääsis joskus edes moottoripyörän kyytiin :D
Ralliautokin kyllä kävis, voi vaan olla rystyset jonkin aikaa kipeinä :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kun pääsis joskus edes moottoripyörän kyytiin :D
Ralliautokin kyllä kävis, voi vaan olla rystyset jonkin aikaa kipeinä :D
Oi joo, moottoripyörälläkin saa kyllä kiva kyydit mutta mä luulenveikkaan, että siinäkin se nautinnollisin osus ois, kun itse pääsis ajamaan :)

...sitä sitten tiiäkään miten kenties iän myötä ehtii hurahtamaan jos vaikka mp- korttia laittamaan :snotty: :rolleyes:

...vaikka toisinaan on jo semmonen olo että sillä rollaattorilla vois jo paiskia menemään tämänkin kylän alamäkiä pitkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä