Voiko bisse sit olla kenenkään kaveri?Mäkin ajattellin et jos vaikka veljen luo lähtis jos sais edes sinne ittensä...mutta enhän mä kehtaa kun ovat eilen tulleet viikon reissusta niinheti mennä sinne niiden riesaks ja häirittemään. Ja kavereista ei taas saa seuraa,onhan sekin ihan ymmärrettävää. Ja oon niin huono kaverustumaan enää uusien ihmisten kanssa. Yleensä nekin miehiä joihin sitten tutustuu...ja en usko et mies ja naine voi olla vaan kavereita ellei nyt kyse ole heterosta ja homosta.
luulen että lelu uppos kun ui venettä vastaan. eikä kehtaa toista kertaa mennä kysyyn romujaan saman päivän aikana. ainakaan vielä tähän aikaanPojan pitää mennä uudestaan terassille ja hakea lelu
Mieki ennen uskoin nuin. Nyt olen huomannut että voi olla hyviäkin kavereita jotka on naisia..ja en usko et mies ja naine voi olla vaan kavereita ellei nyt kyse ole heterosta ja homosta.
nosemitäänkerrovaikkaasuukinkaupungissaetteivoisimunasilteenpihallaoluttaryystääainakinsenajanmitäpoliisiautollakestäätullapaikallevaikka tää maalla asuminen on välillä aikas tylsää niin mikään ei voita sitä että voi juoda kylmää olutta munasilteen pihalla.rauhaa ja hiljaisuutta. tämä on elämää
Mulla on termoskeitin, aina kaffea tarjollaOliskin termospullo ja kahvia
Kahvia on kotona mutta termospulloa en omista.
Päivää. Meil on näköjään menossa sama harrastus. TSIH!vaikka tää maalla asuminen on välillä aikas tylsää niin mikään ei voita sitä että voi juoda kylmää olutta munasilteen pihalla.rauhaa ja hiljaisuutta. tämä on elämää
Yks sana: Kuplavesikone.Voi apua, vielä 2,5 tuntia ennekun mies tulee töistä.
Mä joudun sinne asti odottaan että saan vissyä :'(
Kauheita tällässeet himotukset! :O
Eih,Yks sana: Kuplavesikone.
Aijaa . Mä taas tykkään, kun siinä ei ole mitään ylimääräistä :xmas:Eih,
oon kokeillut monia ja se maku ei vaan natsaa.
Pelkkä hanavesi kuplilla ei maistu yhtään samalta kun pullosta.
Parasta on lidlin vissy sinisessä pullossa