Juu voiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30144830:Krapulaista huomenta :wave:
Voiko tän ikäsenä vielä kärsiä morkkiksesta?? Ääääh! :ashamed:
Juu voiAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30144830:Krapulaista huomenta :wave:
Voiko tän ikäsenä vielä kärsiä morkkiksesta?? Ääääh! :ashamed:
Mulla meni kanssa viime la puoli viiteen mutta ei ollut mitään awww-juttuja :snotty:Oli :heart:
Ok, tuli vaan mieleen kun on ne kuninkuusravit.Et kuitenkaan arvannu.
Ja fami, ei oo heppamiehiä.
sihautaEijaksamitäänolosurkeeeisaaedesvaatettapäälleettälähtisvaikkaulosvinkuvonku
Jollain hetkellä voi luulla tekevänsä oikein mutta myöhemmin ei välttämättä noin ajattele.morkkista ei tule kun ajattelee aina tehneensä oikein
No mä en periaatteessa tehny mitään sellasta,mut minä ja mun suuri suu... ja ja.. vois joskus pitää suunsa kiinni seksiviritteisistä jutuista.morkkista ei tule kun ajattelee aina tehneensä oikein
ei jaksa sitäkään.taidan vetää peiton korville ja nukkua kokopäivän tai koko viikonlopun ohitte.sihauta
:wave:Me hilppastaan rannalle :wave:
valivalivaliEijaksamitäänolosurkeeeisaaedesvaatettapäälleettälähtisvaikkaulosvinkuvonku
Yritätkö sie siellä käynistellä synnytystä? Hurja olet . Kahdeksan kilometriä näillä ilmoilla ja raskaana viimesillään.Päiwää!!!
Tulipahan käveltyä 8km lenkki rattaiden kanssa,
tosin kahdessa osassa ja tunti taukoa välissä
Aamulla oli melkein kylmä kun lähti köpötteleen,
mutta kyllä ennen puolta päivää hiki virtas, huh!
Ihmeesti sitä jakso, selkä alko pitämään metkaa ääntä, joka oikean jalan askeleella kuuluu semmonen kova pamaus, mielenkiintosta
Ja jalat turpos niin ettei mahdu kenkulit enää jalkaan,
mut onneks voi mennä paljain jaloin
Kiitos. Ja anteeks.valivalivali
Jaxuhalit kuiten sinne :hug:
En sentäisAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30144946:Yritätkö sie siellä käynistellä synnytystä? Hurja olet . Kahdeksan kilometriä näillä ilmoilla ja raskaana viimesillään.
Mitään tarvetta anteeksipyynnöilleKiitos. Ja anteeks.
: /Ajattelin että manseen päästyäni menisin yllärikahville gbf.lle, mut sehän on vielä yli kuukauden siellä kaukomailla asumassa. Sipuliset silmälaput iskee kun on niin ikävä.