peikkotytötkin osaavat sheivata :attn:Peikkotytöissä ei ole mitään vikaa! :heart:
Paitsi korkeintaan varvaskarvat :snotty:
peikkotytötkin osaavat sheivata :attn:Peikkotytöissä ei ole mitään vikaa! :heart:
Paitsi korkeintaan varvaskarvat :snotty:
mää voin kyllä tulla tarkistamaan ja lupaan kirjoittaa asiasta ketjuun varsin seikkaperäisen rapsanOos nyt siällä :ashamed:
Mut et tiiäkkään onko mulla varvaskarvoja
Liekö tuo maata kaatais kun on semmoinen sulostusOos nyt siällä :ashamed:
Mut et tiiäkkään onko mulla varvaskarvoja
Ah, aih niin joo, siis JUU niin osataan :snotty:peikkotytötkin osaavat sheivata :attn:
Mää kun kävin tivolissa lapsen kanssa, niin se valitsi ekaksi vatkaimeksi sellaisen että meikällä ei vatta enää selkiintynyt ennen myöhäistä iltaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30143588:Nyt on kieputtu, kiljuttu ja kikatettu. Eli päivä tuli vietettyä Linnanmäellä. Miulla taitaa kohta vaan itselläni uskallus loppua moisiin vempaimiin :ashamed:.
Kehtasivat muuten väittää miulle, että Kyöpelinvuoren hotellissa ei ole vapaita huoneita. Miulle :O.
Joteskin mie en yhtään epäilemää voin kyllä tulla tarkistamaan ja lupaan kirjoittaa asiasta ketjuun varsin seikkaperäisen rapsan
kuvien kanssa
Vähän on lämpötilakin laskenut sisällä, +26.Piti laittaa sukat jalkaan, varpaat kylmeni.
awwww,Liekö tuo maata kaatais kun on semmoinen sulostus
Mää kun kävin tivolissa lapsen kanssa, niin se valitsi ekaksi vatkaimeksi sellaisen että meikällä ei vatta enää selkiintynyt ennen myöhäistä iltaa
:OPuhdas pesä on emännälle kunnia-asia
Kaalimato.com
Mainos tuli juuri radiosta
Ja se kelpaa paremmin kuin hyvin :kiss:mä oon mikä oon enkä muuksi muutu.
Eikö kukaan? No mie laitanEi kai päivänsäteetkään peikkoja tapaisi jos eivät haluaisi
..ja siellä toinen paldurin puhuja :kiss:Mie oon varmaan sit menninkäinen. Tai joku maahismörkö.
Syntinen nainen roviolle, sairastat hysteriaa selkeästi!!!Toi kaalimato kyllä sekoilee. Eilen sain sähköpostiin paketin seurantakoodin paketista, minkä tilasin ja maksoin heinäkuun alussa ja sainkin jo pari viikkoa sitten kyseisen paketin.
mitä tilasit?Toi kaalimato kyllä sekoilee. Eilen sain sähköpostiin paketin seurantakoodin paketista, minkä tilasin ja maksoin heinäkuun alussa ja sainkin jo pari viikkoa sitten kyseisen paketin.
Ei niitä passaa nyt alkaa ryhdistelemään jos ne villiintyykin enkä saa nukuttuu..ja siellä toinen paldurin puhuja :kiss:
Ryhtiliikettä sinne kanssa puskureihin ja sassiin
ei käsitä, laitappa kuvaKrut.Tilasin kivan leikkikalun ja alusvaatteen.