Kysy mun puolesta joltain porilaiselta kun en ite sinne oo koskaan päässy.No kerrohan?
"Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?"
Kysy mun puolesta joltain porilaiselta kun en ite sinne oo koskaan päässy.No kerrohan?
Ok, faijan auto olikin bensakone eli eri juttu. Tuli vaan mieleen että omat omituisuutensa silläkin oli.tieselissä ei ole virranjakajaa eli ainaskaan siitä ei voi olla kyse
Tää on helppo, voin luvata. Raportoin sitten heti mitä se vastaaKysy mun puolesta joltain porilaiselta kun en ite sinne oo koskaan päässy.
"Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?"
KiitosTää on helppo, voin luvata. Raportoin sitten heti mitä se vastaa
...oisko sitten siirtopumpussa tai syöttöpumpussa jotai häikkää? Ilmavuotoja?Juu ja se suodatin vaihdettiin kesäkuussa.
Ei suinkkaan, joka kesä se on hajalla lomien aikaan ja kaikki fyffet menee sitte auton laittoon. Kyllä se on meille rakas ja kallis auto....oisko sitten siirtopumpussa tai syöttöpumpussa jotai häikkää? Ilmavuotoja?
Kenkku juttu oli mikä tahtojaan ja jotenkin vaikuttaa siltä että on myös semmonen että käy lompakon päällekin.
Mistäs lähtien mahdollisimman vähän muunnetun totuuden puhuminen on ollu kiellettyä?No mutta ei sais :stick:
Mutta ootko ajatellut että se kohtaaminen voi olla hienoa myös sille päivänsäteelle?Mistäs lähtien mahdollisimman vähän muunnetun totuuden puhuminen on ollu kiellettyä?
Mä olen ... öööh... erakkorapu/jöröjukka/vuorenpeikko/menninkäinen. Oikeesti.
Niinpä joskus harvoin jos lähden luolastani liikenteeseen ja tapahtuu semmoinen ihme, että tapaan naarasotuksen, niin siin on aina kyseessä päivänsäteen ja menninkäisen kohtaaminen. Aina.
...jaaa, että protestoi urakalla varsinkin kesäloman aikaan ..tahtookohan se kertoa teille jotainEi suinkkaan, joka kesä se on hajalla lomien aikaan ja kaikki fyffet menee sitte auton laittoon. Kyllä se on meille rakas ja kallis auto.
Juu, haluaa päästä eläkkeelle ja mun ostavan uuden auton....jaaa, että protestoi urakalla varsinkin kesäloman aikaan ..tahtookohan se kertoa teille jotain
löhöön sohvalla ja katon sadatta miljoonatta kertaa sinkkuelämää. Tän kattominen pitäs kieltää sinkkuihmisiltä kokonaa,rupee vaan masentaa.Lapset saateltu sänkyihinsä ja sadut kerrottu..taijan hetken vielä ihmetellä ja painua itekin unille.
Tinku :hug:, parempaa oloa. Ehkä hyvä mennä lepäilee/nukkuu jos on tommonen olo.
Ota nyt migreenilääke ja mene lepäämään. Yleensä migreenilääkettä voi vauhdittaa Buranalla.Oliskohan viisasta mennä nukkumaan,oksettaa ja on muutenkin paha olo. Väsyttää ja masentaa kun ma alkaa työt. Eli olo on kauhea kaikenkaikkiaan.
Tropit kehiin heti.löhöön sohvalla ja katon sadatta miljoonatta kertaa sinkkuelämää. Tän kattominen pitäs kieltää sinkkuihmisiltä kokonaa,rupee vaan masentaa.
kai se voi olla, jos sattuu esim. olemaan puutteessaTäällä on taas jotain naispropagandaa, niinkuin jöröjukan kohtaaminen olisi jollekin neitoselle muka miellyttävä kokemus
No ni, selkeesti ajattelee vain sun parastaJuu, haluaa päästä eläkkeelle ja mun ostavan uuden auton.
Ei nyt nahdu budjettiin. Laskellaan jos mies jäisi taas lyhennetylle työajalle ensi keväänä. Pakko pitää kulut kurissa.No ni, selkeesti ajattelee vain sun parasta
..."mun aika mennä on....ja sulle tahdon vain uuden autoooon ..."....