The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäiskö mun kertoa? Vaik kyl mä oletan, et jokainen täysi- ikäinen nainen asian tietää.

Meil miehillä on röntgenkatse. Me nähdään kaikki naiset aina alasti riippumatta siitä mitä heillä on päällä.
Toi taito kehittyy poikkeuksetta jokaiselle miehelle viimeistään murrosiässä.

Ton vuoksi mieheltä on ihan turha kysyä miltä joku vaate näyttää. Ei kukaan mies sitä vaatetta näe jos se on naisen päällä.

Niih.
Tuon nyt osasi arvata :D
 
sammuiliko voortin heikin pajalla kyhäilty kulkine?
Ei sammunu, apukuski kyllä taas hiiltyi tapana mukaan, mutta se onkin sitten toinen stoori.
Mulla on nyt teoria sammumisesta. Tankki oli lähtiessä täysi ja ei sammunut missään vauhdissa eikä ylä- tai alamäessä. Jospa sammuminen liittyy johonkin mystiseen anturiin, joka reagoi väärin auton kallistuessa ja tankin nestepinnan liikkuessa? Ilmiö esiintyisi tankin ollessa mieluummin tyhjempänä kuin täynnä.
Aa, vakuuttava teoria. Puoli tankillista ajettiin ilman ongelmia.
 
Ei sammunu, apukuski kyllä taas hiiltyi tapana mukaan, mutta se onkin sitten toinen stoori.
Mulla on nyt teoria sammumisesta. Tankki oli lähtiessä täysi ja ei sammunut missään vauhdissa eikä ylä- tai alamäessä. Jospa sammuminen liittyy johonkin mystiseen anturiin, joka reagoi väärin auton kallistuessa ja tankin nestepinnan liikkuessa? Ilmiö esiintyisi tankin ollessa mieluummin tyhjempänä kuin täynnä.
Aa, vakuuttava teoria. Puoli tankillista ajettiin ilman ongelmia.
tankissa ei kuule taida olla sellasta mystistä anturia joka tommosen vois aiheuttaa

mutta silti havaintosi on tärkeä ja viittaa jollain tavalla siihen polttoaineeseen tai sen paineeseen
 
tankissa ei kuule taida olla sellasta mystistä anturia joka tommosen vois aiheuttaa

mutta silti havaintosi on tärkeä ja viittaa jollain tavalla siihen polttoaineeseen tai sen paineeseen
Ittella aikanaan yks masta tapas sammuilla omia aikojaan. Jokusen päivän asiaa ihmettelin, mut syyksi sit paljastui polttoaineen suodatin. Varaosana maksoi melkein vitosen.

Yks automonttööri mua aikanaan opasti ( ja olen ohjeen yleispätevästi hyväksi havainnu), että vikaa kannatta aina alkaa ettimään halvimmista vaihtoehdoista.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Faijan vanha foordi sammu aina kylmänkostealla, jos esim valoissa seisoi. Sen vika oli muistaakseni joku virranjakajan kannen vuoto. Tää vika on kuitenkin erilainen. Ei ole myöskään laturivika.
Autot, mystisiä kapineita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä