Tuon nyt osasi arvataPitäiskö mun kertoa? Vaik kyl mä oletan, et jokainen täysi- ikäinen nainen asian tietää.
Meil miehillä on röntgenkatse. Me nähdään kaikki naiset aina alasti riippumatta siitä mitä heillä on päällä.
Toi taito kehittyy poikkeuksetta jokaiselle miehelle viimeistään murrosiässä.
Ton vuoksi mieheltä on ihan turha kysyä miltä joku vaate näyttää. Ei kukaan mies sitä vaatetta näe jos se on naisen päällä.
Niih.
no hyvä että et tunne oloas huijatuksiTuon nyt osasi arvata
sammuiliko voortin heikin pajalla kyhäilty kulkine?Iltaa :wave:
Kuninkuusravit. Paljon kansallispukuja liikenteessä.Jaaha, extemporereissua lykkäs. Meikä lähtee kohta Poriin
Kuinkas tossa voi olla huijauksen makua, ko asian mahdollisimman rehellisesti kerroin?
Ei sammunu, apukuski kyllä taas hiiltyi tapana mukaan, mutta se onkin sitten toinen stoori.sammuiliko voortin heikin pajalla kyhäilty kulkine?
...ja tulikin mieleen että tässä kulmilla olis kuulkaas ens viikolla kansallispuvun tuuletuspäiväKuninkuusravit. Paljon kansallispukuja liikenteessä.
No sä olet täysi- ikäinen nainen, niin ei ton pitäis yllättää.Tuon nyt osasi arvata
Miten sä sinne jos stadilainenkin on tulossa?Jaaha, extemporereissua lykkäs. Meikä lähtee kohta Poriin
tankissa ei kuule taida olla sellasta mystistä anturia joka tommosen vois aiheuttaaEi sammunu, apukuski kyllä taas hiiltyi tapana mukaan, mutta se onkin sitten toinen stoori.
Mulla on nyt teoria sammumisesta. Tankki oli lähtiessä täysi ja ei sammunut missään vauhdissa eikä ylä- tai alamäessä. Jospa sammuminen liittyy johonkin mystiseen anturiin, joka reagoi väärin auton kallistuessa ja tankin nestepinnan liikkuessa? Ilmiö esiintyisi tankin ollessa mieluummin tyhjempänä kuin täynnä.
Aa, vakuuttava teoria. Puoli tankillista ajettiin ilman ongelmia.
No perskeles, hyvä tietää niin tietää ittekki nak.... siis, pukeutuaKuninkuusravit. Paljon kansallispukuja liikenteessä.
Voi pahvi, se siitä teoriasta sitten. Koska ilmiö esiintyy vain kesäisin ja auto on diesel, mun seuraava veikkaus on kosteus.tankissa ei kuule taida olla sellasta mystistä anturia joka tommosen vois aiheuttaa
mutta silti havaintosi on tärkeä ja viittaa jollain tavalla siihen polttoaineeseen tai sen paineeseen
Lupaa yks asia. Pliide.Jaaha, extemporereissua lykkäs. Meikä lähtee kohta Poriin
Ittella aikanaan yks masta tapas sammuilla omia aikojaan. Jokusen päivän asiaa ihmettelin, mut syyksi sit paljastui polttoaineen suodatin. Varaosana maksoi melkein vitosen.tankissa ei kuule taida olla sellasta mystistä anturia joka tommosen vois aiheuttaa
mutta silti havaintosi on tärkeä ja viittaa jollain tavalla siihen polttoaineeseen tai sen paineeseen
niin että oli kävässy mielessä sitten muillakinJuu ja se suodatin vaihdettiin kesäkuussa.
No kerrohan?Lupaa yks asia. Pliide.