"a p"
Jep, tuo on täysin totta. ja siitä mä tiedän että tullaan olemaan pitkään yhdssä kun ei mistään tartte väitellä. meillä on samat käsitykset rahasta ja arvoista. Tullaan toimeen hyvin kummankin suvun kanssa. kummatkin yhtä siistejä ja tykätään samoista ruuista ja näin. Eli mistään ei ton kanssa tartte vääntää kättä. Ei niin mistään. On hyvä isä ja hyvä puoliso. Sen takia en ikinä eroaisi ettei tuo ulkonäöllisesti ole mulle se unelma. Kaikkea ei voi saadaKyllä mulle on parisuhteessani aika tärkeää että arki sujuu hyvin.
Tietty se ensimmäinen viisi kuusi vuotta on semmoista jatkuvaa seksiä, oli ekassa liitossani ja myös tässä toisessa. Mutta sitten kun seksi tasaantuu vain erittäin kivaksi ajanviettotavaksi silloin tällöin, arki astuu kuvaan pikkuhiljaa aina enemmän, ja yleisen viihtyvyyden kannalta on tärkeää että se arki sujuu kummankin mielestä mukavasti. Eli että esim. siisteystaso tai käsitys toivottavasta siisteystasosta ja halukkuus pitää sitä yllä on samantapainen puolisoilla. Käsitys siitä mikä on meidän perheen rahankäyttöpolitiikka (kummallakin omat vai kaikki yhteistä ja miten rahaa käytetään ja sitä koskevat päätökset tehdään) on molemmilla sama, suhteet kavereihin ja sukulaisiin on jotenkin kummankin ymmärrettävissä olevia jne jne... Arki on tärkeä aika, se kun on melkein aina.