[QUOTE="a p";30142737]Niin mä tiedän. En mä ole koskaan ollut ulkonäkökeskeinen, mutta kumppanin kohdalla on tärkeä että miellyttää silmää. En mä ole eroamassa kun me ollaan kuitenkin onnellisia. Mietin vain onko täällä muita jotka on joustanut omissa kriteereissään, ja ottanut sen miehen joka ei niin silmää hivele (en tarkoita rumaa), vaan valinta tapahtui täysin luonteen takia? Koska TODELLA MONI valitsee sen kumppanin alun alkaen ulkonäön perusteella. Baareissa jne se on se ensimmäinen asia minkä perässä juostaan ja luonne tulee vasta jälkijunassa.[/QUOTE]
:wave:
Mä olen valinnut mieheni luonteen ja synkkaamisen perusteella, itse asiassa hän on vielä noitakin enemmän eli toinen puoliskoni, sielunkumppanini.
Mun mieheni on tavallisennäköinen, no, kaverini kehuvat että on miellyttävännäköinenkin. Muttei ole läheskään niin komea kuin ne joita kattelin ennen, mutta niiden komeiden kanssa ei synkannut.
Mutta siis, jossain asiassa voi joustaa jos muuten on itselle täydellinen puoliso (ei täydellinen kokonaan ihmisenä, vaan itselle täydellinen).
Ja tuo miellyttää MUN silmää vaikka kaverini miehet ovat paljon komeampia, voisin katsella mieheni kasvoja loputtomiin.