:hug:Miksi pitää kiusata itteään ja katsoa tätä pillitys ohjelmaa.Ei auta fiilistä yhtään.
Joskus se vain tekee hyvää. Kärvisteleminenkin. Loppujen lopuksi asiat ovat kuitenkin hyvin.
Kun vielä tuntee.
:hug:Miksi pitää kiusata itteään ja katsoa tätä pillitys ohjelmaa.Ei auta fiilistä yhtään.
Ai niin mukava :xmas:Erittäin mukava
Voimia sulle!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30128776:Huomenta. Otin tossa pienet torkut. pari ja puoltuntia. Kohtapuoliin sitte yövuoroon 1/5 mars. Ei parane aatella eessä olevia öitä.
Kiitos. Joo, se 4 yötä vielä menee, mutta 5 on jo liikaa. Tai yleensä se 4 yö on ihan hirveen vaikee ja pitkäveteinen, eikä välttist saa nukuttua, sit se vimppa menee jossakin huuruissa. Parasta ehkä on se, että taitaa olla viilein ajankohta olla töissä, meillä on meinaan päivällä siellä ihan hiton kuuma, tuskin yölläkän kylmä pääsee yllättään.Voimia sulle!
Ja hyviä aamunukkumisia myös. Aika hurja urakka edessä...
Nii.. Tällä kaverilla kävi tosi paska tuuri, miehensä menehtyi joku aika sitten 42-vuotiaana sairauskohtaukseen ja rakenteilla oleva talo jäi hiukan kesken. Käydään sit auttelemassa missä osataanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30128757:Ja aikamoisia ystäviä :heart:.
:'( Voi ei. Elämä on tosiaan näyttänyt julman puolensa. Olette ihania ystäviä. Todellakin :heart:.Nii.. Tällä kaverilla kävi tosi paska tuuri, miehensä menehtyi joku aika sitten 42-vuotiaana sairauskohtaukseen ja rakenteilla oleva talo jäi hiukan kesken. Käydään sit auttelemassa missä osataan
Yö kerrallaan vaan, kyllä se siitä .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30128803:Kiitos. Joo, se 4 yötä vielä menee, mutta 5 on jo liikaa. Tai yleensä se 4 yö on ihan hirveen vaikee ja pitkäveteinen, eikä välttist saa nukuttua, sit se vimppa menee jossakin huuruissa. Parasta ehkä on se, että taitaa olla viilein ajankohta olla töissä, meillä on meinaan päivällä siellä ihan hiton kuuma, tuskin yölläkän kylmä pääsee yllättään.
Noo ens viikolla iltavuoro ja sit on vissiin taas 5 yötä. Tarvii aatella rahapussia vaan. Tuleehaan siitä kohtuuhyvät lisät kuitenkin Toivottavast tosiaan saa päivällä nukutuksi.
Voi hyvänen aika...te oottekin sitten arjen enkeleitä ja voimavaroja hänelle :heart:Nii.. Tällä kaverilla kävi tosi paska tuuri, miehensä menehtyi joku aika sitten 42-vuotiaana sairauskohtaukseen ja rakenteilla oleva talo jäi hiukan kesken. Käydään sit auttelemassa missä osataan
Ainahan sitä täytyy olla molemmin puolin paras toiselleEi riitä kiva eikä hyväkään,pitää olla paras. Ja sellanen jolle ite on paras. En tyydy vain kivaan.
Kaikille se ei tosiaan sovi. Appiukko tekee kanssa vuorotyötä, eikä sekään saa nukuttua yövuorojen jälkeen, kun ihan muutaman hassun tunnin, yöt se vetää kofeiinitablettien voimalla. Tosin niillä vaihtukin 2+2+2+4. eli aamu+ilta+yö+vapaat. On ollu tyytyväinen tohon rytmiin.Yö kerrallaan vaan, kyllä se siitä .
Musta ei tuohon urakkaan olisi, tipahtaisin sen kolmannen yön jälkeen minkä oisin tikistänyt nukkmatta läpi...kokemusta on ja siihen loppuikin sitten kokeilemiset kolmivuorotyöstä.
Me ollaan oltu toistemme enkeleitä 40 vuotta ???? kovin tuntuu pieneltä jonkun pihakiveyksen tekeminen mutta saa jotain valmiiksi. Ja kyllä meillä herja lensi ja päästiin muutenkin vaihtamaan kuulumisiaVoi hyvänen aika...te oottekin sitten arjen enkeleitä ja voimavaroja hänelle :heart:
Hauskaa työyötä!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30128858:Nyt mä lähen sinne töihin. Heipat ja hyvät yöt kaikille :kiss:
mistäköhän mä saisin uuden elämän?!?! vanha ei miellytä.Huomenna alkaa uusi elämä. Kahvakuula + lenkkeily.
Ei mulla muuta
Eipä niitä kai saa muutakuin itse rakentamalla. Onni ei löydy toisesta ihmisestä vaan itsestä.mistäköhän mä saisin uuden elämän?!?! vanha ei miellytä.
Otan teltan matkaan .Alkuviikosta rytisee ja sataa rankasti isot rakeet mahdollisia - Kotimaa - Uutiset - MTV.fi
Jos haluaa viilennystä niin Lappiin tiistaina
Ruutilassa on tungosta
Lämpimin viikko 50 vuoteen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30128801:Puuh... ennusteet vaan pysyy koko ajan lämpötiloiltaan samanlaisina seuraavat kymmenen päivää. Ukkosia vaan saadaan väliin. Tää on ihan syvältä. Todella syvältä.
Mä oon aina miettinyt että tietääkö näin sanovat ihmiset oikeesti miltä tuntuu kun tulee ykskaks tilanne et oot yksin ja sitten pitäs ruvata rakentaa omaa elämää ja siinä sivussa tulee sata pettymystä lisää. Jos kaikki muu on edes kohtuu hyvin ja siitä onnesta puuttuu se piste iin päältä niin miksi sanotaan et se onni ei löydy toisesta...kun siitähän se just tulis. Itseppä tiedän mikä mut onneliseks sais.Eipä niitä kai saa muutakuin itse rakentamalla. Onni ei löydy toisesta ihmisestä vaan itsestä.
Pääseekö samaan telttaan?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30128897:Otan teltan matkaan .