Ei mun kaverit niitä luvatta lukis, eikä niissä kyllä ees oo mitään arkaluontosia. Ei vaan pitäs olla näin helvetin vaikeeta tää siirtäminen, ei jaksais eikä ehtis.arkaluontosia viestejä...en mää vaan lähettäis
Ei mun kaverit niitä luvatta lukis, eikä niissä kyllä ees oo mitään arkaluontosia. Ei vaan pitäs olla näin helvetin vaikeeta tää siirtäminen, ei jaksais eikä ehtis.arkaluontosia viestejä...en mää vaan lähettäis
Otan vanhan luurin mukaan reissuun, ja Mr Mytty saa kaivaa ne tiedot esiin. Se tekee mielellään tuommoisia, kun se saa sitten olla mun sankariSiellähän ne säilyy juu
Mä en uskaltais lähetellä kenellekkään kun kyllähän ne aukee kun avaa ja moniko pystyy olee lukematta. Tosin eipä mulla nyt enää mitään viestei ole kun ne kaikki hävis jonnekin hevon vittuun.Ei mun kaverit niitä luvatta lukis, eikä niissä kyllä ees oo mitään arkaluontosia. Ei vaan pitäs olla näin helvetin vaikeeta tää siirtäminen, ei jaksais eikä ehtis.
Keskiviikkoaamuksi olis tarkotus palata kotia. Haastattelua lukuunottamatta ajattelin ottaa suht rennosti ja koittaa treffata paria kaveria. Ja muuten varmaan auttelen tätä mua majoittavaa ystävää tekemään muuttoaOotkos nyt siellä kaukana ylhäällä mitenkä kauan ? Sullahan on nyt myös saumaa kierrellä ja kattella, että missä päin haluaisit sitten jatkossa asustella pp:n kanssa...puhumattakaan naamanliikkeitten tekemisestä mahdollisiin muihin ammattisi liikkeisiin - käyt reippaana ihan itse kyselemässä, jää ainakin nimi sekä innokkuutesi muuallekin mieliin .
Mulla on niin semmonen olotila, että sun asiat järjestyvät kyllä parhaalla mahdollisella tavalla !
Joo, niin se melkein pitää tehdä.Josko se olis niiden kahden vuoron kohdalla kyse vain järjestelyerästä? Hyvissä ajoin kun puhut asiasta miehellesi, niin hän ehtii myös ehdottaa asiasta työpaikallaan.
Totta.tiesittekö muuten että ukkomiehissä on semmonen kytkin josta voi kytkeä aivot pois päältä
sitä ruukataan käyttää kun ollaan vaimon kanssa kaupassa
Vasitenkin vaatekaupassa.tiesittekö muuten että ukkomiehissä on semmonen kytkin josta voi kytkeä aivot pois päältä
sitä ruukataan käyttää kun ollaan vaimon kanssa kaupassa
Niinhän se onkännykkä piuhalla kiinni läppäriin niin kuvat on hetkessä tallessa
Joo kahvia voisikin keittää seuraavaksi..Iltapäivää ja iltapäiväkahvia
Kauppaan pitäisi lähteä.Joo kahvia voisikin keittää seuraavaksi..
Kai täällä saa muutkin avautua vastakkaisesta sukupuolesta...kun kerta meikäläiset tekee teikäläisten elämästä helvettiä niin pientähän tää siihen verrattuna on.ihku prkl, äläpä ala kuule ollenkaan meille
Ai hempeili???Ai niin ja näin sattumalta sen rantasilmänilonkin, hempeili naisen kanssa.
Sanoin mä sille moi jossain vaiheessa