The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mun kaverit niitä luvatta lukis, eikä niissä kyllä ees oo mitään arkaluontosia. Ei vaan pitäs olla näin helvetin vaikeeta tää siirtäminen, ei jaksais eikä ehtis.
Mä en uskaltais lähetellä kenellekkään kun kyllähän ne aukee kun avaa ja moniko pystyy olee lukematta. Tosin eipä mulla nyt enää mitään viestei ole kun ne kaikki hävis jonnekin hevon vittuun.
 
Päivää :flower:

Onpas täällä tapahtunut.

Jennylle voimahali :hug:
Kaffekirahville onnenpotku haastatteluun
Ihkulle tsemppiä autokoulun kans
Namuselle hauskaa ruåttinreissua

ja Mythagolle tavarajuna, jonka alle älyluurin voi heittää.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
kahvikirahvi
Ootkos nyt siellä kaukana ylhäällä mitenkä kauan :)? Sullahan on nyt myös saumaa kierrellä ja kattella, että missä päin haluaisit sitten jatkossa asustella pp:n kanssa...puhumattakaan naamanliikkeitten tekemisestä mahdollisiin muihin ammattisi liikkeisiin - käyt reippaana ihan itse kyselemässä, jää ainakin nimi sekä innokkuutesi muuallekin mieliin :).

Mulla on niin semmonen olotila, että sun asiat järjestyvät kyllä parhaalla mahdollisella tavalla :)!
Keskiviikkoaamuksi olis tarkotus palata kotia. Haastattelua lukuunottamatta ajattelin ottaa suht rennosti ja koittaa treffata paria kaveria. Ja muuten varmaan auttelen tätä mua majoittavaa ystävää tekemään muuttoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhQ
Josko se olis niiden kahden vuoron kohdalla kyse vain järjestelyerästä? Hyvissä ajoin kun puhut asiasta miehellesi, niin hän ehtii myös ehdottaa asiasta työpaikallaan.
Joo, niin se melkein pitää tehdä.
Jos nyt sais vaihdettua aamuks, 7.päivä alkaa sit lapsilla koulukin, pitää miun kuopus saattaa aamulla ja mennä vastaan iltapäivällä..mut eipä siinä ois mitä, ei oo pitkä matka..
 
...mä lähden viemään tässä tätä meijen sakkia järvelle :wave:

Sitä ennen ryystän itteni vahvaksi kaffeella ja ipanat ottavat välipalaa - vesimeloonia menee muuten kovasti näillä helteillä! - ja saavat kans herkutella porkkanakakulla.

Lupsakkata loppupäivää :)!
 
tiesittekö muuten että ukkomiehissä on semmonen kytkin josta voi kytkeä aivot pois päältä

sitä ruukataan käyttää kun ollaan vaimon kanssa kaupassa
Vasitenkin vaatekaupassa.

Naisilla kun on joku kumma sisäänrakennettu tarve hiplata ihajjokasaakelin eteentulevaa rättilumppua oli aikeissa ostaa tai ei.

Viksu kauppias laittais putiikkiin miestenhoitohuoneen, mihin äijän vois huoletta jättää. Siel olis iso skriini, mist tulis lätkää ja formulaa, iso pino tekniikan maailmoja, mukavat sohvat eikä oluthanakaan olis pahitteeksi.

Sit sais rouva kuluttaa kierroksella aikaa mielensä mukaan, mielellään pitkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä