The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
yritetään opettaa kaupinkikoiraa maaseutuelämään. ovet auki muttei pihalle yksin voi mennä kun on pimeääkin. päivällä kyl tekee pitkiäkin reissuja.
[video=youtube;yzNyZuPEUbk]https://www.youtube.com/watch?v=yzNyZuPEUbk&list=PL5FE132C8C4762A35&index=7[/video]
 
Nyt meen metsästää masaa, josko löytys. On unohtanu käydä täällä tyhjentämässä pussejaan ja huomenna tähän aikaa pitä olla ollu töissä jo melkee 3 tuntia. Näillä n. 6h yöunillako? Tarvii yrittää huomenna ottaa päikkyjä jossai välissä. Mut hyvät yöt :kiss:
 
kahvikirahvi
Meikä odottelee että juna lähtee että voin sit heittäyttyä tajuttomana tähän penkille rötväämään.
Eikä haittais vaikka tsadilainen muitais vielä viestillä ja vastais mun kysymykseen.

Hyvää yöpalstailua kaikille!
 
Spencer Hastings
vois alkaa se lekurin lähete tuottaan tulosta magneettikuviin.. tää särky ei o kiva.
Mul roikkuu edelleenkin lähete ultraan. Eka olin, että Turussa hoidetaan asiat paremmin, kuin isommassa kaupungissa, mut nyt sit meen "ennenaikaisesti" työnantajan kautta yksityiselle jne. mut siihenkin on kuukaus. Kivut on kiva kaveri.

Ja Viikate on paras.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Mul roikkuu edelleenkin lähete ultraan. Eka olin, että Turussa hoidetaan asiat paremmin, kuin isommassa kaupungissa, mut nyt sit meen "ennenaikaisesti" työnantajan kautta yksityiselle jne. mut siihenkin on kuukaus. Kivut on kiva kaveri.

Ja Viikate on paras.
yllättävän kallis oli ultra ainakin tampereellla. sain ison kolhun vatsaan ja tuohon tuli jotain perikunnan sotkuja firmalta joten meni omaan piikkiin. 700€ oli lasku. en tajunnut et laitteet laskutetaan yhdeltä ihmiseltä.
 
Spencer Hastings
yllättävän kallis oli ultra ainakin tampereellla. sain ison kolhun vatsaan ja tuohon tuli jotain perikunnan sotkuja firmalta joten meni omaan piikkiin. 700€ oli lasku. en tajunnut et laitteet laskutetaan yhdeltä ihmiseltä.
Joo. Mä urpo vielä lopetin mun sairasvakuutuksen just 2013 alussa, niin onneksi työnantajan piikkiin pääsen sit minne tarviikaa päästä..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä