The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aika pimeetä jo ulkona mut ihana kun tulee ovesta viileetä.Vähän kyllä vieläkin harmittaa ettei tullut terdelle mentyy,ei sinne enää viitti lähteä. Mut voihan sitä käydä huomennakin.
 
Viimeksi muokattu:
Aika pimeetä jo ulkona mut ihana kun tulee ovesta viileetä.Vähän kyllä vieläkin harmittaa ettei tullut terdelle mentyy,ei sinne enää viitti lähteä. Mut voihan sitä käydä huomennakin.
Vähän alkaa jo ilta hämärtymään. Mut tosiaan ihan kiva ku vähän tulee viileetä, ikkuna kun on auki. Ovea kun ei voi auki pitää, ku perkeleen katit tuppaa sisälle. Tänään taas oli naapurin kissa meillä sisällä, pariinkin otteeseen. Niin ärsyttävää..
 
kahvikirahvi
Vihaan noita samsungin kuulokkeita, en voi käyttää koska on niin ahdas korvakäytävä enkä saa noita paikoilleen. Mut tuleepahan vaikut putsattua samalla ko yrittää utnkea noita korvaan :D
 
kahvikirahvi
Pitääkö mun muka oikeesti nyt hankkia joku älyllinen puhelin...taas tänää sain kuulla siitä että kun mulla ei ole ja kaikki on whatsapissa ja et mun pitäs kans...hirveetä painostusta.
Don't do it. Palstariippuvuus pahenee. Mäki ostin painostuksesta ja harmittaa. Onhan siinä hyvät puolensa toki, mut olisin pärjänny ilmankin. Eikä mulla vieläkää oo mitään watsappeja.
 
Don't do it. Palstariippuvuus pahenee. Mäki ostin painostuksesta ja harmittaa. Onhan siinä hyvät puolensa toki, mut olisin pärjänny ilmankin. Eikä mulla vieläkää oo mitään watsappeja.
Yritän sinnitellä mut kuten sanoin niin kokoajan painostetaan ja oon pian ainoa jolla on tavis vanha puhelin ja sit saan hävetä sitä. Ärsyttää vaan kun tota watsappii kysytään koko ajan ja kun ei ole sitäkään niin heti ollaan et:O
 
isompia käärmeitä pitää hommata.
Ihan selkeesti juu. Mihinköhän mä ne asuttaisin?.....


Tinkuu.. On siellä Tinderissä muutaki, ku pelkkää seksiä. Mun yks ystävä sieltä bongas miesystävän itelleen, nyt ovat olleet jo tovin yhessä, eikä mitään pelkkää seksiä. Tiiän paljon porukkaa, jotka siellä ettii ihan seuraa tosissaan, eikä tosiaan pelkkää seksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30126875:
Ihan selkeesti juu. Mihinköhän mä ne asuttaisin?.....


Tinkuu.. On siellä Tinderissä muutaki, ku pelkkää seksiä. Mun yks ystävä sieltä bongas miesystävän itelleen, nyt ovat olleet jo tovin yhessä, eikä mitään pelkkää seksiä. Tiiän paljon porukkaa, jotka siellä ettii ihan seuraa tosissaan, eikä tosiaan pelkkää seksiä.
No ei musta ole sellasiin,oon ihan liian vainoharhanen sellasiin,ties mitä pipipäitä sielläkin on. Mä oon liian vanha ja vanhanaikanen tollasiin nykysiin juttuihin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä