The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124283:
Ei miustakaan. Se on mukavaa vaihtelua arjen keskelle.
Totta!

Jo yksistään se, että saa oikeesti sitä parisuhdeaikaa - niin se on jo luxusta! Ja ei, mä en puhu niistä pienistä mahdollisista hetkistä illalla ennen nukkumaan menoa, vaan niistä hetkistä jolloin saa olla täysin kahden.

Joten todellakin - kaksistaan hotellissa vaikka yhden yön ajan.....en voi edes kuvitellakaan.

Kotona ollaan! Jessus että mun pohkeet huutaa hoosiannaa. Reissu meni yllättävän nopeesti,sain linja-autossa viereeni siihen toiselle puolen käytävää kaks nuorta miestä ja ne jutteli koko matkan niin meni sujuvasti mun matka myös kun kuuntelin niiden juttuja.Ne ei ilmeisesti tunteneet toisiaan etukäteen jutuista päätellen.Jossain vaiheessa nukahdin hetkeks aikaa.Kuskikin oli tosi hauska:)

Kiitos vielä kerran pitkäkaulalle=)

Pp taitaa nyt vähän protestoida jotenkin kun oli vieraita, mutta eiköhän se ainakin hintsusti rauhotu kohta puolin. Ja edelleen pitää sanoa että karvapallit olivat ihania:heart:
Miten mää osaan olla nyt kun on ihan hiljasta...

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
PP.llä on uhmaikä ja se oli vain yllättävän vieraskorea :D Kyllä se jo onneks nukkuu, luojan kiitos. Pitäis pakata kamppeet reissua varten, mut mun pyykit on vielä märkänä narulla, ja puolikkaan huoneeseen en uskalla mennä kolistelemaan. Kai mä sit tiskaan...

Soitteliskohan tsadilainen mulle vielä tänään jos kauniisti pyytäisin :snotty:

PP.llä on uhmaikä ja se oli vain yllättävän vieraskorea :D Kyllä se jo onneks nukkuu, luojan kiitos. Pitäis pakata kamppeet reissua varten, mut mun pyykit on vielä märkänä narulla, ja puolikkaan huoneeseen en uskalla mennä kolistelemaan. Kai mä sit tiskaan...

Soitteliskohan tsadilainen mulle vielä tänään jos kauniisti pyytäisin :snotty:
Varmasti soittaisi :heart:

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124345:
Alotetaan porukassa kuntokuuri kunhan nämä ilmat vähän viilenee :kieh:.
Joo, mä mietin jos heittäis ton röyhyttelyn nyt vihdoinkin veks. Mun lempiystäväkin päätti eilen lopettaa, ja ajattelin että voisin antaa sille vähän henkistä tukea. Lenkille olis kyllä sit siisti lähteä ko tarkenis! Onneks reissussa pääsee sit kävelemään kilometritolkulla, saa edes vähän hyötyliikuntaa.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mie oon (tai myö ollaan) vissiin sit niin tylsiä että ei siel hotellissa sit kuitenkaan keksis mitään tekemistä, koko ajaks ainakaan. Semmoinen huone tosin olis kiva jossa olis oma poreamme :)
Kukas sitä käskee siellä hotellihuoneessa koko ajan olemaan? Kaupungille jotain kivaa tekemään, vaikka leffaan, tai ihan vain vottostelemaan ja nauttimaan yhdessäolosta.

Jos mä saisin miehen kanssa laatuaikaa hotelliyön merkeissä, niin jo se, että voidaan liikkua yhdessä käsikädessä ja jutella keskenämme kenenkään häiritsemättä olis... Leffassa emme ole aikoihin olleet kaksin, saati syömässä...

Mutta niin tai näin - joko hotellipaketin kera tai ilman, niin varmasti siitä juhlapäivästä tulee teidän tekemänä just teidän näköisenne ja Mr Ihkuselle se oikeanlainen :)

Ulkona 25 ja sisällä 30 :mad:

Päivän paras, alakerran ketjupolttaja on laittanu kämppänsä myyntiin. Kohta voidaan mekin tuulettaa ilman 10 min välein palavaa tupakkaa. Ehkä voidaan joskus ollakin partsilla. Satunnainen tupakointi ei haittaa, mutta rajansa kaikella.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä