ei ole ollenkaan tyhmääHmm..tarttee vielä miettiä vaikka kiire kohta tulee. Tyhmältä vaan tuntuu omaan kaupunkiin mennä hotelliin tms. eikä nyt minnekään kauemmas viiti lähteä.
ei ole ollenkaan tyhmääHmm..tarttee vielä miettiä vaikka kiire kohta tulee. Tyhmältä vaan tuntuu omaan kaupunkiin mennä hotelliin tms. eikä nyt minnekään kauemmas viiti lähteä.
Ei miustakaan. Se on mukavaa vaihtelua arjen keskelle.ei ole ollenkaan tyhmää
Hyvä kysymys. Ruoka kun vaan on niin hyvää.Mitä pitää tehä et sais jatkuvan syömishimon kuriin? Ei oo yhtään nälkä mut tekis silti kokoajan mieli mässäillä kaikkea.
Totta!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124283:Ei miustakaan. Se on mukavaa vaihtelua arjen keskelle.
Miks oon näin hyvä kokki, oon lihonu oikeesti jotain neljä kiloo tän parin kuukauden loman aikana. En tykkää |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124296:Hyvä kysymys. Ruoka kun vaan on niin hyvää.
Alotetaan porukassa kuntokuuri kunhan nämä ilmat vähän viilenee :kieh:.Miks oon näin hyvä kokki, oon lihonu oikeesti jotain neljä kiloo tän parin kuukauden loman aikana. En tykkää |O
Varmasti soittaisi :heart:PP.llä on uhmaikä ja se oli vain yllättävän vieraskorea Kyllä se jo onneks nukkuu, luojan kiitos. Pitäis pakata kamppeet reissua varten, mut mun pyykit on vielä märkänä narulla, ja puolikkaan huoneeseen en uskalla mennä kolistelemaan. Kai mä sit tiskaan...
Soitteliskohan tsadilainen mulle vielä tänään jos kauniisti pyytäisin :snotty:
Joo, mä mietin jos heittäis ton röyhyttelyn nyt vihdoinkin veks. Mun lempiystäväkin päätti eilen lopettaa, ja ajattelin että voisin antaa sille vähän henkistä tukea. Lenkille olis kyllä sit siisti lähteä ko tarkenis! Onneks reissussa pääsee sit kävelemään kilometritolkulla, saa edes vähän hyötyliikuntaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124345:Alotetaan porukassa kuntokuuri kunhan nämä ilmat vähän viilenee :kieh:.
Kipaset äkkiä hakemassa jotain.Mitäs sitä söis kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttään,oisin kyllä kerennyt kauppaan mutta en olis jaksanut vielä ostoksia kantaa muiden kamojen kanssa...menee näkkärilinjalle vissiin.
...ei oikeen mätöt nyt maistu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124373:Kipaset äkkiä hakemassa jotain.
Onko jonkun huoltoaseman yhteydessä kauppa? Sieltähän saisi vaikka mitä. Eikä tarvitse olla mitään mättöä....ei oikeen mätöt nyt maistu.
Ette ota vaatteita mukaan, niin varmaan jotain tekemistä löytyyMie oon (tai myö ollaan) vissiin sit niin tylsiä että ei siel hotellissa sit kuitenkaan keksis mitään tekemistä, koko ajaks ainakaan. Semmoinen huone tosin olis kiva jossa olis oma poreamme
Öitä :kiss:Joo, lähen nukkuu nyt. Öitä ja unia! :kiss:
Täällä vai No pärjään mä aamuun asti näkkärillä,meen aamupalalle sit äitilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124400:Onko jonkun huoltoaseman yhteydessä kauppa? Sieltähän saisi vaikka mitä. Eikä tarvitse olla mitään mättöä.
Huokailuja tiedossa:heart:Ooh, kohta |O
Kukas sitä käskee siellä hotellihuoneessa koko ajan olemaan? Kaupungille jotain kivaa tekemään, vaikka leffaan, tai ihan vain vottostelemaan ja nauttimaan yhdessäolosta.Mie oon (tai myö ollaan) vissiin sit niin tylsiä että ei siel hotellissa sit kuitenkaan keksis mitään tekemistä, koko ajaks ainakaan. Semmoinen huone tosin olis kiva jossa olis oma poreamme