The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tuli mieleen et jos ne on siirtynyt puhelimen muistiin....kun niiden pitäs olla sim kortilla mut se näyttää et simin muisti on tyhjä ja muistaakseni ennen ei ole ollut ja puhelimen muistissa on jotain kai nyt. Mutta miten mä pääsen käsiks siihen puhelimen muistiin niin et voisin koittaa siirtääkö se simille mitään? tosin en oo varma osaanko sitäkään siirtoa tehdä.
Ööh, ei kait kuvat sim- kortille tallennu mitenkään?

Vai onko sinulla sd- muistikortillinen puhelin? Eli muistikorttiako tarkoitat?
 
Lukihärötesti:

Yritä arvata mahdollisimman nopeasti seuraavat sanat:

1.V_TTU
2.P_L_U
3.T_SSIT
4.S_KSI
5.P_N_S
6.KONDO_I


:D
1.V_TTU= tää on just kielenpäällä, en vain millään muista
2.P_L_U= tää on sitä syötävää, syö pullia se kasvattaa ku__lia
3.T_SSIT= oliks tää siihen peliin jossa oli kaksi isoa rantapalloa?
4.S_KSI= No hyi tän mä tiedän..
5.P_N_S= mettonpyyntiä odotellessa.
6.KONDO_I= lentokapteeni??
 
kahvikirahvi
Mä paistoin pannulla eiliset uunikasvikset ja heitin siihen sekaan pakkasesta sulattamani tomaattisen ohrarisoton. Puristin valkosipulin kynnen sinne sekaan.

Nyt on ihan törkee ähky, mutta oli sit ihan hemmetin hyvää! Satakiloinen kirahvi kiittää. Ja itseäni olen kiittänyt, ja kiitosta on riittänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
En mä tiedä mihin ne on tallentunut:D Mut siis on tossa puhelimessa niin sim kortti...mut myös joku ihan mini kortti et onko se sitten se muistikortti?
No se on just se. En uskalla luvata, mut melkoisella todennäköisyydellä kuvat löytyy läppärisi kansiosta xyz tai sitten kännykän omasta muistista. Mut mä olen nois hirveen huono neuvomaan, et miten ne mahdollisesti löytyy.

Mut älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon.
 
Tulisko joku ihana keittämään miulle kahvit, en jaksa nostaa kesän aikaan levinnyttä ahteriani enää sohvalta..

AK:n lukihärötestin oon joskus tehny, ei enää toisella kerralla anna luotettavaa tulosta.. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä