LapsivapaataVapaata vai lapsivapaata?
Mä en ole kolmeen päivään syönyt kunnolla,pe söin festareilla jotain kanamössöä,la ei maistunut ruoka ollenkaan mut illalla sit festareil yhen makkaran,eilen ei maistunut mikään ja tänäänkään ei ole maistunut.Ai mut se olikin sit jo 4päivää.
Ryynimakkarassa on paljon ohraa ja vähän lihaa, valmistetaan myös lihattomana (en oo kyllä koskaan löytänyt) ja mustamakkara on verimakkaraa. Ryynäri on myös vähärasvaisempi.Mitä eroa on mustallamakkaralla ja ryynimakkaralla vai onko ne samaa tavaraa?
Ens kuun eka vkl tulee tsadilainen tänne, ja puolivälissä mä tuun sinne, ja vikaa viikonloppua en osaa sanoa. Mutta ämpäri tossa taannoin alustavasti lupas että se voi olla mun lapsiviikonlopuista la-su lapsen kanssa, niin eiköhän se oo ihan neuvoteltavissa Koska olisit tulossa?Lapsivapaata
Ajattelin viikolla 34.Ens kuun eka vkl tulee tsadilainen tänne, ja puolivälissä mä tuun sinne, ja vikaa viikonloppua en osaa sanoa. Mutta ämpäri tossa taannoin alustavasti lupas että se voi olla mun lapsiviikonlopuista la-su lapsen kanssa, niin eiköhän se oo ihan neuvoteltavissa Koska olisit tulossa?
Mä voin alustavasti kysellä ämpäriltä joskos se olis puolikkaan kanssa la-suAjattelin viikolla 34.
Mä en muista oonko mustaamakkara syönyt...ehkä mukulana joskus...en muista. Ryynäri on hyvää kun sen grillaaRyynimakkarassa on paljon ohraa ja vähän lihaa, valmistetaan myös lihattomana (en oo kyllä koskaan löytänyt) ja mustamakkara on verimakkaraa. Ryynäri on myös vähärasvaisempi.
ok =)Mä voin alustavasti kysellä ämpäriltä joskos se olis puolikkaan kanssa la-su
No mähän vien sut mustamakkarabaariin sitten!Mä en muista oonko mustaamakkara syönyt...ehkä mukulana joskus...en muista. Ryynäri on hyvää kun sen grillaa
No vien sutkin sit ens kerralla.määkiin haluun mustamakkarabaariin
Onks siellä semmonenkin:O Entäs jos en tykkää siitä...?No mähän vien sut mustamakkarabaariin sitten!
Saanks mäkin sitten tulla sinnePitäis vissiin laittaa lakanat pakastimeen, helkatin epämukava ilma nyt kun aurinko paahtanut taas päivän asuntoon niin sais ennen nukkumaan laittamista panna kylmät lakanat sänkyyn
Höh,ois ollut samalla.No vien sutkin sit ens kerralla.
Pakastimeen vaiko lakanoihin minun kanssa?Saanks mäkin sitten tulla sinne
Nakuna nukkuun ilman peittoa ja jääpalapusseja päällePitäis vissiin laittaa lakanat pakastimeen, helkatin epämukava ilma nyt kun aurinko paahtanut taas päivän asuntoon niin sais ennen nukkumaan laittamista panna kylmät lakanat sänkyyn
Kyllä se siitä:wave: Hengissä Hitto kun käsi täris kun piti ekaks papereita täytellä..:ashamed:
Joo, mustamakkarahan on tamperelaista Ostetaan semmonen pieni annos mukaan niin voit maistaa ainakin, puolikas tykkää niin se kuitenkin ahmii ellei sulle kelpaa.Onks siellä semmonenkin:O Entäs jos en tykkää siitä...?