Olishan mulla kylmäkalleja pakkasessa, niitä ottaa sänkyyn kaveriksiNakuna nukkuun ilman peittoa ja jääpalapusseja päälle
Olishan mulla kylmäkalleja pakkasessa, niitä ottaa sänkyyn kaveriksiNakuna nukkuun ilman peittoa ja jääpalapusseja päälle
Minäki voin syödä sen.Joo, mustamakkarahan on tamperelaista Ostetaan semmonen pieni annos mukaan niin voit maistaa ainakin, puolikas tykkää niin se kuitenkin ahmii ellei sulle kelpaa.
Mää nukuin semmonen kylmäkalle kainalossa, jotain litran vetonen =) Silti oli tukalaa ja kamalaa, ja oon ihan puolikuollu nyt. Tuonne kahvia-> |ONakuna nukkuun ilman peittoa ja jääpalapusseja päälle
Öö..kumpaan haluisitPakastimeen vaiko lakanoihin minun kanssa?
Pari vissiin just 18v. ja yks vähän vanhempi..en osaa arvioida oliko miten lähellä/kaukana miun ikää. Naisia kaikki.Kyllä se siitä
muoks. oliko siellä minkä ikäisiä?
No tiiänhän mä sen:stick: en vaan tiennyt et sellasia baarejakin on erikseen.Joo, mustamakkarahan on tamperelaista Ostetaan semmonen pieni annos mukaan niin voit maistaa ainakin, puolikas tykkää niin se kuitenkin ahmii ellei sulle kelpaa.
Ehkä ne jotain auttavatOlishan mulla kylmäkalleja pakkasessa, niitä ottaa sänkyyn kaveriksi
Nyt rauhotu nainen :O Lakanoihin tietenkin... :saint:Öö..kumpaan haluisit
Nyt rauhotu nainen :O Lakanoihin tietenkin... :saint:
Mä niin tarjoon sulle makkaraaNo tiiänhän mä sen:stick: en vaan tiennyt et sellasia baarejakin on erikseen.
Sehän on kiva kun kaikki on naisiaPari vissiin just 18v. ja yks vähän vanhempi..en osaa arvioida oliko miten lähellä/kaukana miun ikää. Naisia kaikki.
Sit yks nainen oli siel mutta se vissiin tarvis istua vaan sen yhden tunnin, oli aiemmin käyny jo..tai jotain.
:OMä niin tarjoon sulle makkaraa
Hmm... Ei se auta kuin kokeilla!
Siinä on vaan sellanen et jos tuun sun lakanoihin niin sitten siellä ei taida kovin viileetä olla...:ashamed:
*Ittekkään en tänään päässy päiväkahveilleTänään jäi päiväkahvit juomatta..|O|O en tähän aikaan enää viiti keitelläkään joten näillä mennään.
Päiväkahviahan saa missä vaan*Ittekkään en tänään päässy päiväkahveille
Hmm... Ei se auta kuin kokeilla!
No tuut mukaanMäkin haluaisin nähdä ikiksen
Täytyy katsoa, riippuen mihin aikaan ikis tuleeNo tuut mukaan
Mun pitääki miettiä sitä viikonloppua. Miehellä on jotain suunnitelmia.Täytyy katsoa, riippuen mihin aikaan ikis tulee