The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30111075:
Voit tuoda sen siun stadilaisen meidän hiillostettavaksi :whistle:. Pitäähän meidän arvioida onko se siun arvoinen tapaus :D.

Eikös se baariin ole ihan hyvä suunnitelma? :p
En mä taida kiusata raukkaparkaa, ihanko viis anoppia olis yhtäaikaa ristikuulustelemassa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30111126:
Ihan vaan juteltais :whistle:.
Niin joo, t. ulla taalasmaa :D


Mut eihän sitä tiiä näänkö mää sitä siellä tsadissa ollenkaan, jos ekat treffit meneekin ihan plörinäks eikä tullakaan toimeen :D
 
Voihan pässinpökkimät ja Harjun Betoni |O

Mie en ala mitään. : /

Oisin ihan niin pikkasesti vielä odottanu mutta on se vaan - jestas sentään! - tunnustettava, että.

(/%¤(/¤/%¤(/&/)(/&/& :snotty: :ashamed: :p :rolleyes: :D - torppaan on tupsahtanut murrosikä.

Enkä puhu itsestäni :D :snotty: :wave:
 
Ihan on pakonpakonpakko mennä tänäänkin järveen :). Eikä siinä mitään, musta on vallan riemukasta, että meijen kööri tykkää uimisesta. Ja se on ihan siinä kintaalla, että meijen tytöntyllerö vauhtimakasiini lähtee uimaan - jahka se hoksaa sen pienen pienen jutun eli oman osaamisensa niin sitä ei pysäytä vedessä mikään.

Jos on veljiinsä tullut niin kait niillä kolmella on kohta oikeesti kiduksetkin :D

Vaan kukahan tulis mun kanssa tällä viikolla mustikkamettään :snotty:? Poimia ei tarttis, vaan ihan sais olla juttuhöpötys seurana :rolleyes:.....ja jakamassa itkikansyöttinä olemista sekä mahdollisena karhunhäätäjänä :whistle: :xmas: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30111261:
Auts! Jotta semmoista hupia kattilassa :hug: :D.
Olepas kuule hirnumatta siellä velhoseni :D - kylläpä sielläkin on suu supukkana, kun omalle kohdalle konahtaa ja kummasti sitä kaivelet opusta jos jonkinmoista jotta varsinaiseksi sammakoksi yhtäkkisesti muuttunut jälkikasvu tointuisi takaisin ajattelevaksi kehityskelpoiseksi ihmiseksi :snotty: ;)

Miten mä en nyt ollenkaan saa kiinni omasta murkkuikäkaudestani :saint: :D
Siunattu varhaismummoikäisyys ja emmentaalitautisuus :p
 
Olepas kuule hirnumatta siellä velhoseni :D - kylläpä sielläkin on suu supukkana, kun omalle kohdalle konahtaa ja kummasti sitä kaivelet opusta jos jonkinmoista jotta varsinaiseksi sammakoksi yhtäkkisesti muuttunut jälkikasvu tointuisi takaisin ajattelevaksi kehityskelpoiseksi ihmiseksi :snotty: ;)

Miten mä en nyt ollenkaan saa kiinni omasta murkkuikäkaudestani :saint: :D
Siunattu varhaismummoikäisyys ja emmentaalitautisuus :p
:LOL: :LOL:

Alkaa jo miettimään tulevaisuuden varalta murrosiän taltuttavia liemiä :p.
 
IhQ
Reilun kymmenen.

Ja ihan täpöllä heittää menemään joten ei enää yhtään ole arvailunsijaa....eli tuuliviiri vallaton....
Mie oon oottanut (kauhulla) millon meillä räjähtää, esikoinen on nyt 9v., keväällä täyttää 10v. Vaan vielä on suht hyvin tultu toimeen :) Tosin on sen adhd:n ja aistiyliherkkyyksien jne. kanssa välillä ollu sanomista mut miten lie käy sitten vähän myöhemmin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30111289:
:LOL: :LOL:

Alkaa jo miettimään tulevaisuuden varalta murrosiän taltuttavia liemiä :p.
Tuunaa mahdollisimman tujakat ja tömäkät keitokset...jos eivät jostain kumman syystä toimi jälkikasvulle, mikä näemmä on hyvin todennäköistä - immuuneja perkules ovat |O korvatkin surkastuneet - niin sitten ainakin omaan käyttöön :snotty:....ja paljon :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä