no nyt on kaikki hereil ja aamupalat syöty pitää koht alkaa suunnitella mitä tekee ruoaks. no nii siis mä katoin ne videot oli siel jotai iha kiinnostavaaki ja säätä ja sen sellasta ja opin uuden sanan. siis spam mite mä en oo tajunnu sitä aikasemmin tai siis en mä vielkää tajuu ett miten se liittyy monty phytonii, kirjotetaankse noi, mut siis varmaa joku nyt luulee et mä oon joku spam oisko se hyvä nimimerkki, no joo siis mä oikeesti oon vähä tyhmä. siis onha ne viikingit kivoi ja suomen liputki iha ok, mut emmä silti tajuu, ett mite ne liittyy monty phytonii, siis kuka ny on kiinnostunu jostai suomest. no ehk suomalaiset o vähä outoja niitte mielest vai oisko ne kivoja ei voi tietää vai pilkkaaks ne meitä jotenki, no mut sehä on iha hauskaa jos ihmisil o kivaa, mun mielest ainaki on kivaa, jos joillain ois hauskaa. no mullki on yleensä iha hauskaa vähä huvittava juttu siis mun pitää muistaa spam toivottavasti mä tajuun mitä se meinaa, mun husband kyl yritti selittää, mut joskus mun on vähä vaikee tajuta asioit. no oli se ny kai vähän hassu, mut en mä oo ikinä niit tajunnu. pitäskö siinä nyt olla joku tekstityski, ku enhä mä tajuu sitä enkkuukaa, no ehkä tää nyt tuli selväks, mut kyl mä nyt taidan miettii tota spammii koko päivän, no toivottavasti mä unohdan sen no emmätiiä pitääks mun muistaa se vai unohtaa se mitä te ootte mieltä vai onks taas nii ett kukaa ei kommentoi no comments or what?