Saitko sen miehen kenet oikeasti halusit vai tyydyitkö jämämieheen?

• Viestiketjun aloittaja "Summer"
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Tässä vuosien kuluessa olen huomannut, että mies on juuri sitä mitä olen aina halunnut ja juuri paras mies koko maailmassa. Jos nyt jäisin sinkuksi, olisin epätoivoinen kun en voisi koskaan löytää ketään hänenlaistaan.

En mä ajattele että joku mies on jämä tai ei, mä ajattelen sen miehen ominaisuuksia noin niinku ylipäätään parisuhteen ja perheen perustamisen kannalta, synkkaamista, jne.

Mun mies on siinä mielessä jämä koska hänet on jätetty pari kertaa, kun hän on ollut uskovainen ja liian kiltti. Taisi yhdet treffit jonkun naisen kanssa päättyä siihen kun mies pakeni paikalta siinä vaiheessa kun nainen olisi halunnut harrastaa seksiä. Ai kun olisi ollut hauska olla näkemässä sitä pakoa. :LOL:
(avioliitossaan on kyllä seksiin innokas)

Mä olisin saanut esim. komeamman ja tavoitellumman äijän mutta en halunnut, koska se sielujen sympatia whatever jäi uupumaan.

Kyse ei ole pinnallisesta kilpailusta ja lohdutuspalkintomiehistä vaan siitä että löytää sielunkumppanin, toisen puoliskonsa.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mun mies on siinä mielessä jämä koska hänet on jätetty pari kertaa, kun hän on ollut uskovainen ja liian kiltti. Taisi yhdet treffit jonkun naisen kanssa päättyä siihen kun mies pakeni paikalta siinä vaiheessa kun nainen olisi halunnut harrastaa seksiä. Ai kun olisi ollut hauska olla näkemässä sitä pakoa. :LOL:
(avioliitossaan on kyllä seksiin innokas)
Anteeksi, mutta mä en tajua, miksi hän pakeni paikalta? Kuulostaa mielestäni vähän oudolta käytökseltä, epäkohteliaaltakin. Eikö hän olisi voinut vain sanoa, että ei halua edetä niin nopeasti tms? Vai menikö hän niin paniikkiin?

"pupu"
En saanut ykköstoivettani vaan kakkosen joka tavoitteli mua sinnikkäästi. Mutta hänestä kyllä tuli pian ykkönen, ja nyt hän on todella ainut jonka haluan, maailman paras mies. Parempi kuin olisin osannut toivoa. On tehnyt minut todella onnelliseksi ja rakastan häntä intohimoisesti. <3 Se aikasempi ykkösmies on nykyään todella vastenmielinen ihminen...

"iina"
Nokyllä mä sain sen kenet halusin, mähän saan aina. Oltii me ihan sopivat toisillemme, mut elämä oli aika vaarallista, siis mulle. Oli kauheita tappeluita, mut kyl me silti rakastettiin. En tiiä miks. Mut nyt meil on ihanat lapset ja rauhallisempaa. ei sitä sillon varmaan kukaa ois uskonu. se esitti vaikeesti tavoiteltavaa ja mä vaa roikuin siinä.

"iina"
ja oliha sillä niitä naisii varmaa kaikki ois halunnu sen, no mä olin ainoo joka sen sai rauhottuun, mut emmätiiä meinaakse alkaa villiintyy taas. no ei se mua haittaa, pääasia ett sil ois kivaa, mut emmä mitää vaarallist elämää enää ala elää. oon liika vanha ja se on tyhmää.

"iina"
no siis enhä mä taas oo edes kammannu tukkaani, mut kyl mä sen mielestä kai vielki näytän iha hyvält no kysyin ni sen mielest mun tukka on iha okei, mut ei kai se mulle valehtelis, emmätiiä enkä se tykkääki lyhyist hiuksista enemmä nykyään mut mä en näitä leikkaa ai nii siitä tuli mielee, ett yks naine haluu, ett se leikkais hiuksensa se naine lupas pitää kukkamekkoo ja ton piti leikata tukka, mut ei se kai sitä aio tehdä, mun mielest toi pitkä tukka o parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30110824:
Anteeksi, mutta mä en tajua, miksi hän pakeni paikalta? Kuulostaa mielestäni vähän oudolta käytökseltä, epäkohteliaaltakin. Eikö hän olisi voinut vain sanoa, että ei halua edetä niin nopeasti tms? Vai menikö hän niin paniikkiin?
Se oli jonkinlainen paniikkireaktio. :D

"iina"
hei mut siis jatkakaa vaan en mä tahallani näit keskusteluja pilaa kai kaikki muistaa ett oon vähä kipee. toivottavasti ei haittaa ja hyvää huomenta vaa iha kaikille. nyt vasta aamukahvil ja lapset viel nukkuu, kai ne lomal saa nukkuu pidempää.

"iina"
okei mut noi oikeet puolikkaat on oikeesti tosi tärkee juttu, mut joilleki niit on useempii ku yks vai oonks mä jo siitä kertonu, no mulle on useempi ja niin on mun rentulleki. mut emmätiiä no ollaan vaa näin

"iina"
okei varmaan siis pitäis kattoo mitä maailmal on tapahtunu, luen sit kai iltasanomii kai sieltki tärkeimmät uutiset löytää, emmä sinne oo kirjottanu kai koskaa en muista ehkä kerra mut siit on vuosia mut ekaks mun pitää saada rööki.

"iina"
no nyt on kaikki hereil ja aamupalat syöty pitää koht alkaa suunnitella mitä tekee ruoaks. no nii siis mä katoin ne videot oli siel jotai iha kiinnostavaaki ja säätä ja sen sellasta ja opin uuden sanan. siis spam mite mä en oo tajunnu sitä aikasemmin tai siis en mä vielkää tajuu ett miten se liittyy monty phytonii, kirjotetaankse noi, mut siis varmaa joku nyt luulee et mä oon joku spam oisko se hyvä nimimerkki, no joo siis mä oikeesti oon vähä tyhmä. siis onha ne viikingit kivoi ja suomen liputki iha ok, mut emmä silti tajuu, ett mite ne liittyy monty phytonii, siis kuka ny on kiinnostunu jostai suomest. no ehk suomalaiset o vähä outoja niitte mielest vai oisko ne kivoja ei voi tietää vai pilkkaaks ne meitä jotenki, no mut sehä on iha hauskaa jos ihmisil o kivaa, mun mielest ainaki on kivaa, jos joillain ois hauskaa. no mullki on yleensä iha hauskaa vähä huvittava juttu siis mun pitää muistaa spam toivottavasti mä tajuun mitä se meinaa, mun husband kyl yritti selittää, mut joskus mun on vähä vaikee tajuta asioit. no oli se ny kai vähän hassu, mut en mä oo ikinä niit tajunnu. pitäskö siinä nyt olla joku tekstityski, ku enhä mä tajuu sitä enkkuukaa, no ehkä tää nyt tuli selväks, mut kyl mä nyt taidan miettii tota spammii koko päivän, no toivottavasti mä unohdan sen no emmätiiä pitääks mun muistaa se vai unohtaa se mitä te ootte mieltä vai onks taas nii ett kukaa ei kommentoi no comments or what?

"iina"
di i have to write in english or what, no nyt tää menee taas liika pitkälle, mut kerran mun doctor käski mun puhuu enkuks jos siltä tuntuu no nyt must vähä tuntu silt, mut emmä nyt niin kipee oo ett mä enkuks haluisin puhuu vai oisko se iha normaalii, no vittu ku en tiedä, ett millanen mun sitte pitäis olla, osaisko joku nyt sitte opettaa mulle sitä enkkuu..i haven´t got words meneekse noi no mitä muuta i'm sick. do you want to know something else from me, i can't help. i don't know how i can help. please help me. oliks siinä tarpeeks, maybe.

gugge
[QUOTE="Eee";30110757]
Laasanen ja kumppanithan sitä aina netissä itkee, kun ykkösluokan naiset on mielummin yksin, kun eivät saa alfaurosta, mutta mikäs siinä on yksin ollessa... Se on tietyllä tavalla tosi hienoa sekin. En todellakaan näe yhtäkään syytä ottaa jotain jämää.[/QUOTE]

Olet ymmärtänyt väärin. Laasanen et kumppanit nillittävät sitä, että ne ykköskategorian naiset jäävät yksin, koska ei ole olemassakaan heille riittävän hyviä miehiä. Naisethan pyrkivät aina pariutumaan ylöspäin ja kaikkien ylimmällä tasolla oleville ylöspäin pariutuminen on tietysti mahdotonta. Samasta syystähän kaikkein alimman tasoiset miehet jäävät yksin, koska heidän alapuolellaan ei ole naisia, jotka haluaisivat heidän kanssaan pariutua.

Eli mikäli olet pariutunut ykköstason miehen kanssa, olet luultavasti kakkostason nainen.

"jonne"
Ei voi muuta sanoa kuin että te naiset olette aikamoisia valepukkeja. Näin miehenä voin kertoa, että 90% ihmisistä ei saa sitä ykkösehdokasta. Useimmat joutuvat tyytymään kolmos- tai kakkosvaihtoehtoon.

...............
Hei "jonne", mistä voit tietää, kuka on kenenkin ykkös vaihtoehto? itsellä ainakin juuri se mies, johon ihastuin, jonka halusin ja lopulta sain :) huono asia, jos omalla kohdallasi ei ole näin onnellisesti käynyt.

gugge
Hei "jonne", mistä voit tietää, kuka on kenenkin ykkös vaihtoehto? itsellä ainakin juuri se mies, johon ihastuin, jonka halusin ja lopulta sain :) huono asia, jos omalla kohdallasi ei ole näin onnellisesti käynyt.
En ole jonne, mutta muistutan nyt kuitenkin, että se valintahan tapahtuu tietysti jo ennen ihastumista, ei vasta sen jälkeen. Et siis edes ihastu niihin George Clooneyhin ja kumppaneihin, koska het tule heitä missään nimessä saamaan. Ihastut siis juuri sen tasoisiin miehiin, joihin sinulla on aito mahdollisuus. :)

"jonne"
Toki on niinkin, että kun miehet valitsevat kumppanin lähinnä tunteiden, eli ihastumisen ja rakastumisen perusteella, ja nainen muilla perusteilla, kuten yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella, mies joutuu ueammin tyytymään kakkosvaihtoehtoon. Nimittäin hyvässä asemassa olevia perseestärevityn näköisiä ukkoja on pilvin pimein yleisradiojohtajista lähtien, ja niille kyllä riittää kauniita naisia jonoksi asti. En kuitenkaan puhu itsestäni. Olen joutunut käännyttämään melkoisen määrän naisia ovelta, joten ihan vaan vinkinä, että turha yrittää.

[QUOTE="jonne";30111094]Toki on niinkin, että kun miehet valitsevat kumppanin lähinnä tunteiden, eli ihastumisen ja rakastumisen perusteella, ja nainen muilla perusteilla, kuten yhteiskunnallisen aseman ja varallisuuden perusteella, mies joutuu ueammin tyytymään kakkosvaihtoehtoon. Nimittäin hyvässä asemassa olevia perseestärevityn näköisiä ukkoja on pilvin pimein yleisradiojohtajista lähtien, ja niille kyllä riittää kauniita naisia jonoksi asti. En kuitenkaan puhu itsestäni. Olen joutunut käännyttämään melkoisen määrän naisia ovelta, joten ihan vaan vinkinä, että turha yrittää.[/QUOTE]

No kyllä mä ainaki valitten miehen tunteiden perusteella. En voisi olla miehen kans parisuhtees jos perusteena olis asema ja varallisuus, kyllä pitää olla myös tunteita miestä kohtaan. Oksettaa ajatuski, että pitääs olla jonku kans vain tämän aseman ja varallisuuden takia.

Yhteistyössä