ikiuni
Mä en ole telttaihmisiä ja tietyt mukavuudet pitää olla.Ainii, jotai tasoa sentään..
Mä en ole telttaihmisiä ja tietyt mukavuudet pitää olla.Ainii, jotai tasoa sentään..
Samoin.Mä en ole telttaihmisiä ja tietyt mukavuudet pitää olla.
No en, herranjumala sentään! Pimeessä peiton alla, remember?Etkö IRL oo vielä nähäny?
Mä oon nähny öö, ruutiksen, alastulon ja famin. Arieksen kerran ohimennen kun törmättiin bussissa. Ja onhan se nyt aina siistiä tavata uusia ihmisiä, vaikka vanhoja tuttujahan tässä jo ollaanMikä? Ihanko oikeesti meinasitte että uskallatte nähdä ihan irl?
Tosin, teistä taitaa jokainen olla jo aiemmin nähnyt jonkun ketjulaisen..
mitä, paskahuussi on lähimmässä pusikossa ja vettä saa purosta mitä muuta sitä tarttis?Mä en ole telttaihmisiä ja tietyt mukavuudet pitää olla.
Siisti sisävessa, juokseva vesi, suihku, sähkö?mitä, paskahuussi on lähimmässä pusikossa ja vettä saa purosta mitä muuta sitä tarttis?
Kaikki muu on turhaa mutta sähköt vaadin.mitä, paskahuussi on lähimmässä pusikossa ja vettä saa purosta mitä muuta sitä tarttis?
Nyt täytyy tunnustaa etten muista.. :ashamed:No en, herranjumala sentään! Pimeessä peiton alla, remember?
elikkäs laavu ja rakotulet ok kunhan on roikalla vejetty sähköt sinne?Kaikki muu on turhaa mutta sähköt vaadin.
Ehkä maalla mutta ei helsingissä.mitä, paskahuussi on lähimmässä pusikossa ja vettä saa purosta mitä muuta sitä tarttis?
Etkö pääse tulemaan?Tavatkaa te vaan, pöf
nojoo, emmiekään ny koffinpuistoon mee telttailemaanEhkä maalla mutta ei helsingissä.
Ei oo kukaan pyytänyt :'(Etkö pääse tulemaan?
Ilman muuta tulet. Ei muakaan pyydetty mutta ilmoittauduin tulijaksi.Ei oo kukaan pyytänyt :'(
Mä en oo tavannut ketään, enkä oo kyllä uskaltamassa mihinkään miittinkiinkään :wave:Mikä? Ihanko oikeesti meinasitte että uskallatte nähdä ihan irl?
Tosin, teistä taitaa jokainen olla jo aiemmin nähnyt jonkun ketjulaisen..
eikös tuo ihan kaikille ketjulaisille...kaikki tervetulleita.Ei oo kukaan pyytänyt :'(
Lähet sie?Ei oo kukaan pyytänyt :'(
no siihen tapaamiseenMihin?
Sama vika.. No pijetään myö sit ketju pystyssä..Mä en oo tavannut ketään, enkä oo kyllä uskaltamassa mihinkään miittinkiinkään :wave:
Enpä tiiä... ehkä...no siihen tapaamiseen
Nyt on nätisti pyyvettykkin =)