kahvikirahvi
Jee, meikä sai tehtyä elämänsä ekan oikeen leuanvedon! :voitontanssihymiö:
Mie en ole perunut.minun kohalta se on varma kuin aurinko
noi muut sen sijaan tn peruvat
Waat! ?gang bang :xmas:
:snotty: no kun..Waat! ?
Jos ei hotelliin pääse niin mennänkö miehen kämpille?Oliko siitä majotuksesta jotain puhetta vai kyselenkö muualta? Mä ainakin tuun jos sinne joku muukin tulee
Ai sitä gang bangia varten?Jos ei hotelliin pääse niin mennänkö miehen kämpille?
Mikä? Ihanko oikeesti meinasitte että uskallatte nähdä ihan irl?onko se ens kuun miitti muuten kuinka varma?
Ei ny sentään. Se on pikkasen lähempänä kuin mun kämppä.Ai sitä gang bangia varten?
Itseasiassa mulle luvattiin jo majapaikka, en edes kysynyt Aww.
Etkö IRL oo vielä nähäny?AS SEEN ON TV - PENIS!
elikkäs sen jo melkein luvatun president sviitin tlalla onskin 1h sänky jossakin yhteismajoituksessasaattaa olla että oon pikkusen pannu lapinlisää ton majoittautumisen suhteen
eli kysele ihmeessä
Tee sitten kuin mie kun ei oo mitään sanottavaa: eli kysy että "no mites muuten mennee?"Ei oo mitään sanottavaa.
Kahen hengen teltta ja kaikki sinne...elikkäs sen jo melkein luvatun president sviitin tlalla onskin 1h sänky jossakin yhteismajoituksessa
ei jaksa edes sitäTee sitten kuin mie kun ei oo mitään sanottavaa: eli kysy että "no mites muuten mennee?"
Mie en mihinkään telttaan lähe. Pitää olla kämppä tai hotellihuone.Kahen hengen teltta ja kaikki sinne...
Ainii, jotai tasoa sentään..Mie en mihinkään telttaan lähe. Pitää olla kämppä tai hotellihuone.
:hug:Ei oo mitään sanottavaa.