Kannatan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108389:Pikku orkut väliin
Kannatan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108389:Pikku orkut väliin
Hommahan kiteytyy siihen, että haluaako tehdä jotain muutakin puhelimella kuin vain soittaa ja tekstata.Mulla ollut aina tänän mennessä nokia (niitä perusluureja) ja tyytyväinen olen niihin ollut ja toimineet hyvin.
Mistä nyt pois vaihdoin oli
En valita :ashamed:.Kannatan.
Mulla yksi musta-valkonen, sitten valkonen jossa jotain kukkakuvioo ja vielä valkoinen jossa jotkut kultajutut kulmissa ja jotain kultaa+bling blingiä magneetissaVoi eii..eksyin kattelemaan kännykän kuoria Nyt kun tuos on vaan semmonen musta kannellinen suojus.
Hyi sinuu, tommosia keskellä päivää..Kannatan.
Jeps. Mulle ei älyluuria tule. Koskaan. Sit kun "tavallisia" ei enää uutena tai ehjänä käytettynä löydy, niin puhelimenkäyttöni päättyy viimeistään silloin.Hommahan kiteytyy siihen, että haluaako tehdä jotain muutakin puhelimella kuin vain soittaa ja tekstata.
Jos ei, niin en näe mitään syytä ihmisen hankkia älypuhelinta.
harvalla on koko kaveripiiri sellainen etteikö esim. FB olisi millään tavalla hyödyllinen tiedon välittäjä. Vaikka "vaan" chatin kautta höpöttely.
Sama kai se on mihin aikaan .Hyi sinuu, tommosia keskellä päivää..
Täytyy vain yrittää olla "kovana" ja inttää vastaan ettei ole johtunut itsestä tuo.Mulla hajos entinen kostetusnäyttöpuh. ja pakko oli saada joku halpis tilalle nopeesti. Haettiin ennen viikonloppua Gigantista joku Samsungin halpis ja sillepäs kävi mökillä huonosti. Pidin kännyä koko ajan joko kädessäni tai neuletakin taskussa ja kun aloin yhdessä vaiheessa työntämään kättä taskuun ja ottamaan puhelinta niin ihmettelin miten takakansi oli irti. Kaivoin kaikki osat (puhelin oli palasina, takakansi, akku yms. irti) taskusta ja en voinu uskoo todeksi mitä näin. Siis, takakansi oli irronnut, akku oli vääntynyt ja se akun kuori rutistunut ja puhelimen etupaneeli oli kans karrella.
Mihinkään en puhelinta ollut laskenut taskustani/käsistäni ja yhtäkkiä käynyt noin. En todellakaan tiedä mitä sille on tapahtunu ja säikähdin et onko se räjähtänyt tms. mut en tuntenut mitään vaikka se on taskussa ollu.
Vietiin Giganttiin eilen puh. ja kerroin mitä tapahtu ja et en oo voinu sitä itse tuhota kun enhän edes menis tollasen halpiksen takia viemään takas kauppaan sitä mut kun haluan kans tietää mitä sille on tapahtunut. Gigantin myyjä intti koko ajan et sen mielestä oon itse aiheuttanut/hajottanut tuon puhelimelle ja mä olin ihan ihmeissäni. Sanoin et voi hiton hitto oikeesti et jos mulla ois harrastuksena hajottaa puhelimia ja huvikseen väännellä niitä akkuja yms. niin luuleeko se oikeesti et oisin sen puhelimen yrittäny palauttaa? Kaippa semmosiakin ihmisiä on. Suostu lähettään sen kännyn huoltoon ja antoi varapuhelimen mulle mukaan. Sanoi et uskoo 95% et se tulee laskun kans takas ja et syy on mun.. Kyllä otti päähän, kun tietää et ite ei oo sille helkutin luurille mitn tehny ni sit ei uskota.. Kyllähän ne näkee et ei ulkokuorissa oo mitään jälkiä kun tuota vehjettä kerkesin muutaman päivän käyttää.. Toivottavasti selvii mitä sille on käyny. Näytti se akku muuten kuin se ois alkanu sulamaan/ylikuumenemaan yms. mut se jätkä siellä kaupassa sanoi et jos se ois siäpuolelta johtunu ni akkunestettä ois siel puhelimessa mutta eikai välttämättä. Jos oisin sen puhelimen yrittäny murhata niin eiköhän siinä ulkopuolellakin näkyis jotai.. Huh :attn:
Niin on. Ei se aikaa katso.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108419:Sama kai se on mihin aikaan .
Niin alkaa.Täällä alkoi ukkostamaan. Jyrisee ja valot välähtelee. Nyt kunnon myrsky, niin ilma raikastuu.
Mäkään en ole facessaJeps. Mulle ei älyluuria tule. Koskaan. Sit kun "tavallisia" ei enää uutena tai ehjänä käytettynä löydy, niin puhelimenkäyttöni päättyy viimeistään silloin.
Facessakaan en ole, enkä mene.
Dinosaurus.
Teoriassa on tapoja millä puhelimesi menee oikosulkuun taskussasi, ilman että on vikaa ollut alunperin puhelimessa, mutta ne on ihan pikkuisen kaukaa haettuja.Eihän se puhelimen akku itsekseen tuollaiseksi voi mennä, joku vika tai kosteus tuhonnut luurin.
Tulispa tännekin.Täällä alkoi ukkostamaan. Jyrisee ja valot välähtelee. Nyt kunnon myrsky, niin ilma raikastuu.
Mikä saa akun pullistumaan? Itselläkin yhdestä luurista akku mennyt sillä tavoin. Ja mitään metallia ei ole akkuun tungettu, kuten kolikkoa tai matalliviivoitinta.Teoriassa on tapoja millä puhelimesi menee oikosulkuun taskussasi, ilman että on vikaa ollut alunperin puhelimessa, mutta ne on ihan pikkuisen kaukaa haettuja.
Todennäköisintä on kastella se jollain tapaa, jotenkin että ei itsekään huomaa.
Mutta niin, akut on sellaisia härpäkkeitä että on täysin mahdollista niiden levitä ilman mitään käyttäjän virhettä.
Jos on suojapiirillä oleva akku niin niiden kuuluisi "romahtaa", kun taas suojapiirittömät voi räjähtää.
SamoinJa tääl vaan aurinko paahtaa
oikosulku tai viallinen akku, kolahtelu voi aiheuttee, puhelimen tiputtelu jne.Mikä saa akun pullistumaan? Itselläkin yhdestä luurista akku mennyt sillä tavoin. Ja mitään metallia ei ole akkuun tungettu, kuten kolikkoa tai matalliviivoitinta.
...täällä on jo, kunnon myrsky :snotty:...... Nyt kunnon myrsky, niin ilma raikastuu.
Niinhän tuo jyrisee ja paukkuu. Tekee hyvääTäällä alkoi ukkostamaan. Jyrisee ja valot välähtelee. Nyt kunnon myrsky, niin ilma raikastuu.