minä olin blondi kun synnyin, siitä sitten tummeni vuosien kuluessa täysin ruskeaksiEi miul oo ollu vaalee ku joskus teininä kun otin ja yritin vaalentaa...paino sanalla yritin.
minä olin blondi kun synnyin, siitä sitten tummeni vuosien kuluessa täysin ruskeaksiEi miul oo ollu vaalee ku joskus teininä kun otin ja yritin vaalentaa...paino sanalla yritin.
Sä siis teit Michael Jacksonit, mut toistepäin :Ominä olin blondi kun synnyin, siitä sitten tummeni vuosien kuluessa täysin ruskeaksi
Ihanasta naisesta päättämättömäksi pöhköksi alle puolessa tunnissa :O Tän täytyy olla mun ennätys :xmas:Elä ole päättämätön pöhkö. Kaissinä ymmärrät että iPhone on syystäkin maailman suosituimpia puhelimia
Väitän että ei muuten oleIhanasta naisesta päättämättömäksi pöhköksi alle puolessa tunnissa :O Tän täytyy olla mun ennätys :xmas:
Tytär näyttäs olevan samanlainen, oli blondi, mutta nyt on alkanut tummumaan hiuspohja ja selkeesti muuttumassa bruneteksi Samoihin aikoihin vielä kuin minä.Sä siis teit Michael Jacksonit, mut toistepäin :O
Vai niin :stick: :stick: :kieh:Väitän että ei muuten ole
Vai niin :stick: :stick: :kieh:
Mulla on oma luuri iphone ja työluuri lumia. Pakko sanoa että lumian kanssa ei tulla juttuun yhtään. Toki varmasti tottumiskysymys mutta iphonesta en luovuElä ole päättämätön pöhkö. Kaissinä ymmärrät että iPhone on syystäkin maailman suosituimpia puhelimia
Alas mennä nyt hakemaan se iphone :stick:Mää kans yleensä mietin lisää, mutta nyt tarttisin uuden puhelimen piakkoin. Enkä mää kahta ainakaan tarvi
:hug:Örrrrrörrrrr..... kahvia....
Miks aina kun herättyäni luen tätä kännykällä, mun on pakko pitää vasen silmä kiinni ja lukea vain oikealla ... näytän varmaan hölmöltä.
Niin ja huomenta! Aika nousta ja avata molemmat silmät.
:ashamed: heiii kahvit läikkyy:hug:
Tän just tilasin Tai toivottavasti tilasin, gigantin verkkokauppa nimittäin piinas mua oikein huolella |OiPhone 4S sais nyt aika edullisesti ja tähän malliin voi ladata seuraavankin iOS-version.