Mitä, "kuulostanko" mie blondilta?Hyvältä näyttää! Mutta kääk, mun mielikuvituksissa sulla on ollut vaalee tukka :O
Mitä, "kuulostanko" mie blondilta?Hyvältä näyttää! Mutta kääk, mun mielikuvituksissa sulla on ollut vaalee tukka :O
KylläMitä, "kuulostanko" mie blondilta?
miks?Mä olen koko elämäni aikana silittänyt ehkä kolme paitaa
En oo oikein sellainen kodinhengetär :ashamed:
Vaatekaappikin näyttää aina siltä kuin ne vaatteet olis bilettänyt koko yön ja sammunu sinne tänne. :ashamed:
Jos joku musta joskus vaimon tekee, niin voi sitä raukkaa.
Et blondilta, mutta semmosen luonnonvaaleenruskeen tukan olin kait kuvitellu =) Enhän mää ollut edes sitä ajatellut, ennenku katoin tuota kuvaa ja olin et "mitäh"Mitä, "kuulostanko" mie blondilta?
VahinkoOho, saatoin sopia vahingossa treffit :snotty:
Tarvitaan hieman lisätietoja, sitten se nimi syntyy itsestään.Pete Parkkonen on qma. Sen luonnonkiharoista ja pörröistä en valita, mielelläni pörröttäisin.
Mutta awwwww sitä tsadilaista. Lempinimen tarvitsee hän palstalle, mikä olis hyvä?
Siitä on vaikee keksiä. Jerry Cotton tuli ekana mieleen mut en tiedä onko se hyvä.Tarvitaan hieman lisätietoja, sitten se nimi syntyy itsestään.
John Rambo olis hjyväSiitä on vaikee keksiä. Jerry Cotton tuli ekana mieleen mut en tiedä onko se hyvä.
Niin ja huomenta kans!Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107636:Huomenta
Ota tsdih, mä tarjoonNiin ja huomenta kans!
Mä otin jo yhden ja huomenna ois töitä.Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107687:Ota tsdih, mä tarjoon
un cervezaMä otin jo yhden ja huomenna ois töitä.
....mut mitä tarjoot?
Mä avazin just oluen ja sipsipussukanHmm, nukkumaan vai lisää addams familya? Söiskö vielä jotain? Oon lihonu tänä kesänä kolme kiloa, mikä vituttaa, mut silti tekis mieli ruokaa. Oon turvonnut läskipossu joka haluaa syödä. Äääääh
Ny on aamu, eikä nuksimaan menoaikaNYT mie häippään..kello on jo ihan liikaa taas :hug::kiss: Hyvät yöt ja huomenet!
Oi sipsiä Kelpais!Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107698:Mä avazin just oluen ja sipsipussukan
AhaOi sipsiä Kelpais!