kahvikirahvi
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107714:
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107714:
Ku sulleki maistuis, siksMiks?
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107726:Ku sulleki maistuis, siks
Miks?Mä en tappele, asiallisen kysymyksen esitin
Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30107751:Miks?
Kirahvin laihdutuskuurin aika
:hug: oli se sitten mitä hyvänsä, kyllä se siitä iloksi muuttuuHyvää yötä ja huomenta vaan kaikille!
Selvinpäin ja elossa ollaan,ainakin melkein,siis elossa. Tässä kotona ollut jo 1,5 tuntia mutta en mä saa unta,koitin mutta ei tuu uni. Artistit olivat upeita,koko viikonlopun ajalta ja kivaa oli mutta tänään sattu ja tapahtu jotain jonka takia se uni ei nyt tule.Sen tarkemmin en asiaa tässä aukaise mutta uni ei itkun takia tule,silmät putoo justiinsa päästä:'( Tulis vaan äkkiä aamu ja valo vaikka sitten väsyttäis koko päivän mutta parempi sekin kuin yö ja hiljaisuus.
Kiitos samoin :flower:Huomenta ihanat naiset. :flower: kaikille.
Kuulostaapas todella tutulta.Mää oon melkein päättäny tilata iphonen, mutta en vaan saa tehtyä. Päättämättömyys, ikuinen ongelmani :snotty:
Ei miul oo ollu vaalee ku joskus teininä kun otin ja yritin vaalentaa...paino sanalla yritin.Mä niin "tiesin" että ihkulla on oltava tumma tukka,
ei käynyt edes pienessä mielessä että sois ollut vaalee
Huomenta, vai kukkia het aamusta Kiitos..nuo virtuaalikukat ei onneks kuole niin nopsaan ku normaalit.Huomenta ihanat naiset. :flower: kaikille.
Mää kans yleensä mietin lisää, mutta nyt tarttisin uuden puhelimen piakkoin. Enkä mää kahta ainakaan tarviKuulostaapas todella tutulta.
Jos en osaa päättää kahden asian välillä, ostan molemmat...tai useimmin en kumpaakaan vaan mietin vielä vähän lisää.
Elä ole päättämätön pöhkö. Kaissinä ymmärrät että iPhone on syystäkin maailman suosituimpia puhelimiaMää oon melkein päättäny tilata iphonen, mutta en vaan saa tehtyä. Päättämättömyys, ikuinen ongelmani :snotty: