The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvätä Huomenta.... Veljen kyläilyt hanskassa ja nyt vietetään perheviikonlopun viimeistä päivää.. Pian on jo paluu arkeen ja mua ahdistaa, rytmi on mikä on.. nukahdan kolmen jälkeen ja en heräis ennen kymmentä millää.. kohta pakko herätä klo 7.00 missä ei siis mitään vikaa oo JOS nukahtais ennen kolmea :(
 
kahvikirahvi
Aamua. Meikäläinen ajatteli rötvätä sängyssä addams familya katsoen ja aamukahveja hörppien, sit pitäia ottaa jonkunmoinen siivousurakka ennen kuin poikanen palaa isiviikonlopulta.
 
Huomenta :wave:
Herättiin kasin aikoihin ja just tultiin lenkiltä. Koirakin meinas läkähtyä, ei voi turhan pitkästi näillä ilmoilla tallustaa : /
Mökki-viikonloppu takanapäin ja eräjormana olo riittää hetkeks vaikkei mökki mikään alkeellinen ollutkaan..
Valittelin tuossa muutama sivu sitten etten kaupunkiin meinaa sopeutua mut nyt tuntuu taas siltä et pysytään kuitenkin täällä isossa kaupungissa mut miehen kans puhuttiin et etitään uutta asuntoa vähän kauempaa keskustaa. Käytiin mökille mennessä myös vanhalla kotipaikkakunnalla maalla ja siellä taas tuntui et en ehkä haluakaan pois kaupungista joten näillä mennään :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Aaah, melkein rauha talossa.. Juniori lähti miehen mukkaan töihin ja kohta pitäs tyttö heittää kaverin luo.

Miulla oli lumia päivän, meinasin heittää sen ekan tunnin aikana kolmesti ikkunasta.. Sit lahjotin sen miehelle ja se myi sen veljelleen viikon päästä.. Niin kovasti tykättiin kyseisestä luurista.. iphone kiinnostas kokeilla, mut niillä on sitä hintaa ihan riittävästi.

Mie oon aina ajatellu ett ihkulla on mustat hiukset. :)

Tinkulle iso :hug:
 
Mulla hajos entinen kostetusnäyttöpuh. ja pakko oli saada joku halpis tilalle nopeesti. Haettiin ennen viikonloppua Gigantista joku Samsungin halpis ja sillepäs kävi mökillä huonosti. Pidin kännyä koko ajan joko kädessäni tai neuletakin taskussa ja kun aloin yhdessä vaiheessa työntämään kättä taskuun ja ottamaan puhelinta niin ihmettelin miten takakansi oli irti. Kaivoin kaikki osat (puhelin oli palasina, takakansi, akku yms. irti) taskusta ja en voinu uskoo todeksi mitä näin. Siis, takakansi oli irronnut, akku oli vääntynyt ja se akun kuori rutistunut ja puhelimen etupaneeli oli kans karrella.
Mihinkään en puhelinta ollut laskenut taskustani/käsistäni ja yhtäkkiä käynyt noin. En todellakaan tiedä mitä sille on tapahtunu ja säikähdin et onko se räjähtänyt tms. mut en tuntenut mitään vaikka se on taskussa ollu.
Vietiin Giganttiin eilen puh. ja kerroin mitä tapahtu ja et en oo voinu sitä itse tuhota kun enhän edes menis tollasen halpiksen takia viemään takas kauppaan sitä mut kun haluan kans tietää mitä sille on tapahtunut. Gigantin myyjä intti koko ajan et sen mielestä oon itse aiheuttanut/hajottanut tuon puhelimelle ja mä olin ihan ihmeissäni. Sanoin et voi hiton hitto oikeesti et jos mulla ois harrastuksena hajottaa puhelimia ja huvikseen väännellä niitä akkuja yms. niin luuleeko se oikeesti et oisin sen puhelimen yrittäny palauttaa? Kaippa semmosiakin ihmisiä on. Suostu lähettään sen kännyn huoltoon ja antoi varapuhelimen mulle mukaan. Sanoi et uskoo 95% et se tulee laskun kans takas ja et syy on mun.. Kyllä otti päähän, kun tietää et ite ei oo sille helkutin luurille mitn tehny ni sit ei uskota.. Kyllähän ne näkee et ei ulkokuorissa oo mitään jälkiä kun tuota vehjettä kerkesin muutaman päivän käyttää.. Toivottavasti selvii mitä sille on käyny. Näytti se akku muuten kuin se ois alkanu sulamaan/ylikuumenemaan yms. mut se jätkä siellä kaupassa sanoi et jos se ois siäpuolelta johtunu ni akkunestettä ois siel puhelimessa mutta eikai välttämättä. Jos oisin sen puhelimen yrittäny murhata niin eiköhän siinä ulkopuolellakin näkyis jotai.. Huh :attn:
 
iPhone 4S sais nyt aika edullisesti ja tähän malliin voi ladata seuraavankin iOS-version.
Tän just tilasin :) Tai toivottavasti tilasin, gigantin verkkokauppa nimittäin piinas mua oikein huolella |O

Mahdollista on tosin myös, että mun läppärin turvallisuusasetusjutuissa on joku liian tiivis filtteri, joka estää mua verkkokauppailemasta. Kun samaa ongelmaa on ollut muuallakin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä