Minä? :saint:Miulla on Lumia 520 ja ihan hyvin pelittää. Mitä te oikeen jurnutatte?
Nojoo, eihän tuo mikään täydellinen ole mut mikä muka ois?
Minä? :saint:Miulla on Lumia 520 ja ihan hyvin pelittää. Mitä te oikeen jurnutatte?
Dämn, pieni spänkkihän on aina paikallaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108270:Hienoa Myttynen :flower:.
Säästyit just ketjupiiskaukselta .
Ainiin, sori unohinMinä? :saint:
Tilaa, tilaaMää oon melkein päättäny tilata iphonen, mutta en vaan saa tehtyä. Päättämättömyys, ikuinen ongelmani :snotty:
Dämn, pieni spänkkihän on aina paikallaan
Sama. Taisin olla blondi vielä joskus 3 veenä.minä olin blondi kun synnyin, siitä sitten tummeni vuosien kuluessa täysin ruskeaksi
Mulla kävi samoin. Joku lumia oli noin 5 päivää, sitten vaihtui iphoneenMulla on oma luuri iphone ja työluuri lumia. Pakko sanoa että lumian kanssa ei tulla juttuun yhtään. Toki varmasti tottumiskysymys mutta iphonesta en luovu
Kauniita unia!Nyt meen nukkumaan, oon ihan emotionaalisesti lopussa tuon verkkokauppataistelun jälkeen. Ja ens yönä on töitä, ja sitä seuraavana x3. Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :kiss:
Mulle taisi tulla joku tekstari/s.posti jos en väärin muista.Tän just tilasin Tai toivottavasti tilasin, gigantin verkkokauppa nimittäin piinas mua oikein huolella |O
Mahdollista on tosin myös, että mun läppärin turvallisuusasetusjutuissa on joku liian tiivis filtteri, joka estää mua verkkokauppailemasta. Kun samaa ongelmaa on ollut muuallakin.
Mun hiukset oli ihan vaaleat lapsena ja tummeni nelivuotiaana. Sittemmin niihin tuli punainen sävy mukaan. Oma väri on tällä hetkellä ruskeapunertava harmailla haituvilla koristeltuna. Hiusten väri lähti taas muuttumaan synnytyksen jälkeen.Sama. Taisin olla blondi vielä joskus 3 veenä.
:kiss: :wave:Nyt meen nukkumaan, oon ihan emotionaalisesti lopussa tuon verkkokauppataistelun jälkeen. Ja ens yönä on töitä, ja sitä seuraavana x3. Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :kiss:
Kyllä munkin lumia 800 toimi hyvin, ei siinä mitään mutta jotenkin en vaan tottunut siihen puhelimena.Miulla on Lumia 520 ja ihan hyvin pelittää. Mitä te oikeen jurnutatte?
Huomenta. Ehditkö muka nukkumaankin .huomenta
Mulla jotkut keskiruskeat, vähän saattaa jossain valossa näkyä jotain kuparia/punasävyä mutta hyvin hyvin vähän.Mun hiukset oli ihan vaaleat lapsena ja tummeni nelivuotiaana. Sittemmin niihin tuli punainen sävy mukaan. Oma väri on tällä hetkellä ruskeapunertava harmailla haituvilla koristeltuna. Hiusten väri lähti taas muuttumaan synnytyksen jälkeen.
Pitää sitä välillä nukkua jotta jaksaa taas..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108366:Huomenta. Ehditkö muka nukkumaankin .
Pikku torkut väliinPitää sitä välillä nukkua jotta jaksaa taas..
Mulla ollut aina tänän mennessä nokia (niitä perusluureja) ja tyytyväinen olen niihin ollut ja toimineet hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108323:Mie oon pysytellyt Nokian luureista erossa jo ainakin seitsemän vuotta. Joka ikinen Nokian luuri alkoi temppuilemaan alta aikayksikön .