The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Harkitsen miehen luurin vaihtoa iPhoneen. Sitten munkin pitäis varmaan luopua mun nokialaisesta, ei jaksa ylläpitää useita eri malleja aktiivikäytössä. Vi...aa vaan noi Samsungit, jotka ostin meille viime kesänä. Mies ei tykännyt niistä ja nyt luurit lahoo laatikon pohjalla.
 
Mää oon melkein päättäny tilata iphonen, mutta en vaan saa tehtyä. Päättämättömyys, ikuinen ongelmani :snotty:
Tilaa, tilaa :D

Mä ajattelin mielessäni että ihkulla olisi sellaiset jotkut vaalean-/keskiruskeat hiukset :)

Ja aamupäivää :)

Herännyt tosin olen puoli kymmenen, nukkuun tosin menin 03 :D

Tuli kuunneltua eilen jukkapoika, erin, toisella korvalla vähän karjalaista ja cheek. väkeä oli tapahtumapaikan lähettyillä paljon kun esiintyi.
Törmäsin yhteen kaveriin ja ilta jatkui heillä ja hetken terassilla :)
 
Tän just tilasin :) Tai toivottavasti tilasin, gigantin verkkokauppa nimittäin piinas mua oikein huolella |O

Mahdollista on tosin myös, että mun läppärin turvallisuusasetusjutuissa on joku liian tiivis filtteri, joka estää mua verkkokauppailemasta. Kun samaa ongelmaa on ollut muuallakin.
Mulle taisi tulla joku tekstari/s.posti jos en väärin muista.
Ja voithan soittaa vielä tänään ja varmistaa tilauksen :)
 
Miulla on Lumia 520 ja ihan hyvin pelittää. Mitä te oikeen jurnutatte? :LOL:

Nojoo, eihän tuo mikään täydellinen ole mut mikä muka ois?
Kyllä munkin lumia 800 toimi hyvin, ei siinä mitään mutta jotenkin en vaan tottunut siihen puhelimena.
Nyt kun on iphone, se on paljon simppelimpi käyttää. Toki varmasti olisin lumiaankin tottunut mutta... en vain tykännyt.
Mielipiteitähän nämä ovat :)
Eikä tuntunut käteenkään hyvältä, se tärkein kriteeri ulkonäön lisäksi :LOL:
Puhelimesta siis puhun :attn: ettei ymmärretä väärin :D

Samsungista ei ole kokemusta joten ei tietoa millainen olisi.

Ja kun ekan älyluurin ostin niin oli helkutin vaikea miettiä mikä, kun malleja on miljoona!
Eikä kokemusta ollut mistään.
Tuon lumian ostin käytettynä, 70e, myin pois 90e :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
IhQ
Miun aiempi (ja eka) kosketusnäytöllinen oli HTC Desire, tykkäsin siitäkin. Ostin käytettynä ja jossain vaiheessa se ei enää latautunut, liekkö jotain kosketushäikkää jossain niin mies osti ton Lumian. Joten on sit "pakkokin" käyttää toi loppuun, vaikka ihan hyvä känny onkin. Mut joo tuo ei kyl istu käteen niin hyvin kuin esim se HTC.
 
Mun hiukset oli ihan vaaleat lapsena ja tummeni nelivuotiaana. Sittemmin niihin tuli punainen sävy mukaan. Oma väri on tällä hetkellä ruskeapunertava harmailla haituvilla koristeltuna. Hiusten väri lähti taas muuttumaan synnytyksen jälkeen.
Mulla jotkut keskiruskeat, vähän saattaa jossain valossa näkyä jotain kuparia/punasävyä mutta hyvin hyvin vähän.

Nyt näin kesäsin värjännyt mahongilla :)

Talveksi voisin laittaa jonkun joka on lähempänä omaani mutta saisi olla jotain punertavaa kuitenkin mukana :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30108323:
Mie oon pysytellyt Nokian luureista erossa jo ainakin seitsemän vuotta. Joka ikinen Nokian luuri alkoi temppuilemaan alta aikayksikön :mad:.
Mulla ollut aina tänän mennessä nokia (niitä perusluureja) ja tyytyväinen olen niihin ollut ja toimineet hyvin.
Mistä nyt pois vaihdoin oli

:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä