The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä on kolme kuivaustelinettä, kun ne on täys viikkailen ne makkarin sohvalle kahteen pyykkikoppaan, kun taas ne on ääriään myöten täys otan itteeni niskasta kiinni ja kiikutan kaappeihin päin :rolleyes:

Jep, vihaan pyykkien laittoa. Tahtoo kuivurin. Ja robotin joka vie pyykit kaappiin.
Jos voittaisin lotossa palkkaisin jenkkityyliin jonkun pesulan noutamaan ja palauttamaan pyykit pari kertaa viikossa :D
...ja mä vielä silitän joka ikisen vaatekappaleen :snotty:...ja sitten viikkaan ja kiikutan kaappeihin, tosin nyt oon pitänyt komentoa pojillekin, jotta saavat ruveta laittamaan ihan itse vaatepinonsa kaappeihinsa.
 
Marilyn Manson elämäkerta oli kans lukemisen arvoinen, löytyy hyllystä tuokin. Hitto, pitäis kyllä alkaa lueskelemaan taas enemmän. Noita kirjojakin tuossa hyllyssä on useampi kappale lukemati :D Ehkä aloitan huomenna.

Mä pistin sittenkin Addams familyn pyörimään, en oo vieläkään kattonu tuota toista tuotantokautta.
Hei, kiitos kirjavinkistä :) - laitankin heti listalle ylös, ens viikolla kutsuu kirjasto!
 
...ja mä vielä silitän joka ikisen vaatekappaleen :snotty:...ja sitten viikkaan ja kiikutan kaappeihin, tosin nyt oon pitänyt komentoa pojillekin, jotta saavat ruveta laittamaan ihan itse vaatepinonsa kaappeihinsa.
Silittämisestä mä tykkään!

Se on ainoo osio pyykkihuollosta jota voisin tehdä päivät pitkät ja ihan huvikseen :D
Ja mankeloida kaikkea mahdollista ja mahdotonta... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Silittämisestä mä tykkään!

Se on ainoo osio pyykkihuollosta jota voisin tehdä päivät pitkät ja ihan huvikseen :D
Ja mankeloida kaikkea mahdollista ja mahdotonta... :rolleyes:
Mulla on silittämiseen semmonen ihana viha- rakkaus- suhde :D -siis sehän on tasaisen tappavaa työtä ainakin tämän meijen porukan vaatehuoltoa kattoessa mutta kyllä siinä joltisakin hykertelee tyytyväisenä, kun näkee työnsä tuloksen heti. Vaaaaltavina vaatepinoina.

Mankeli olis kyllä niin ihana omistaa :heart:
 
Mie en edes muista milloin olisin silittänyt :confused:. Vaatteet pitää olla sellaista materiaalia ettei ne ole tuhannen rypyssä aina. Lakanat kun kuivaa silityskuivaksi rummuissa ja antaa kuivua loppuun narulla on ne ihan riittävän silosia. Joskus aikoinaan mie kyllä itsekkin silitin lakanatkin :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30107212:
Mie en edes muista milloin olisin silittänyt :confused:. Vaatteet pitää olla sellaista materiaalia ettei ne ole tuhannen rypyssä aina. Lakanat kun kuivaa silityskuivaksi rummuissa ja antaa kuivua loppuun narulla on ne ihan riittävän silosia. Joskus aikoinaan mie kyllä itsekkin silitin lakanatkin :D.
...ja vallankin lakanat mun on todella silitettävä :snotty:....muutoinkin ressut saavat sitä höykkyytystä osakseen meikäläisen osalta, joten oikeus ja kohtuus vaan...
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30107212:
Mie en edes muista milloin olisin silittänyt :confused:. Vaatteet pitää olla sellaista materiaalia ettei ne ole tuhannen rypyssä aina. Lakanat kun kuivaa silityskuivaksi rummuissa ja antaa kuivua loppuun narulla on ne ihan riittävän silosia. Joskus aikoinaan mie kyllä itsekkin silitin lakanatkin :D.
a) vaatteet rypistyy käytössä - ei tarvitse silittää
b) lakanat rytistyy käytössä - ei tarvitse silittää
c) lakanat on peiton ja päiväpeiton alla piilossa - ei tarvitse silittää

Ugh, olen puhunut. Mun vaatteet ja lakanat muuten suoristuu ihan hyvin niinkin että märkänä ravistaa kunnolla ennen kuivamaan laittamista. Ei ne kyllä oikeasti ryppysiä oo kaappiin laitettaessa. (paitsi jos ne lojuu kauan odottamassa sinne pääsyä)
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä