Luonnonkiharassa on hyvät ja huonot puolensaNo se saatto olla joku aamuinen krapularäjähdys vuosien takaa.. Mutta räjähtääpä ne yleensä ilman darraakin. Damn you luonnonkiharat.
Riippuu toki kiharoistakin
Luonnonkiharassa on hyvät ja huonot puolensaNo se saatto olla joku aamuinen krapularäjähdys vuosien takaa.. Mutta räjähtääpä ne yleensä ilman darraakin. Damn you luonnonkiharat.
:ashamed: hmph! :kieh:
Mä en oo niitä hyviä puolia vielä keksinyLuonnonkiharassa on hyvät ja huonot puolensa
Riippuu toki kiharoistakin
Mun kohdallani maailma ei toimi ihan noin.:headwall:Aaaawww, kiitos kirahvi ja kepsis! Heti kun vähän nurisee niin saa mitä haluaa
Sä nuriset jo liikaa, niin se katsos ärsyttää vaan.Mun kohdallani maailma ei toimi ihan noin.:headwall:
no me ollaan vähän tämmösiä pojankoltiaisiaJos NAISILLE esitetään kyssäri seksistä niin mikä hinku MIEHILLÄ on vastata siihen? Eihän se heille kuulu. :xmas:
Mitäpä naiset seksistä tietäisivät.Jos NAISILLE esitetään kyssäri seksistä niin mikä hinku MIEHILLÄ on vastata siihen? Eihän se heille kuulu. :xmas:
Höh :hug:Migreeni iski yöllä, saakelin pää. Troppia jouduin ottamaan.
Minusta se on typerää vastata. Tuolla on monta kyssäriä jotka ei koske mua. En kuitenkaan vastaa niihin.no me ollaan vähän tämmösiä pojankoltiaisia
+kun siinä on jo kaksi juttua jotka kiinnostaa meitä :xmas:
(nainen+seksi mmm..)
..niih :snotty:...mullakin tuo rajoittuu vain kahteen kategoriaan...että on kiva saada ja kiva antaaMitäpä naiset seksistä tietäisivät.
:hug: - poishuono homma, pikaista tropin korjausliikettä!Migreeni iski yöllä, saakelin pää. Troppia jouduin ottamaan.
Ei homoliittokaan minua koske, mutta silti saatan liittyä keskusteluunMinusta se on typerää vastata. Tuolla on monta kyssäriä jotka ei koske mua. En kuitenkaan vastaa niihin.
Jos he ovat naismaisiaJos NAISILLE esitetään kyssäri seksistä niin mikä hinku MIEHILLÄ on vastata siihen? Eihän se heille kuulu. :xmas:
:hug: - no johan nyt on vastusta teillä.Migreeni on pieni ongelma. Tällä hetkellä ei aika riitä kaikkeen vaadittavaan eikä mun kroppa kestä tätä fyysistä rasitusta. Miehellä meni kans selkä. Nyt juon kahvia ja yritän miettiä, mistä päästä tätä huushollia lähtis purkamaan. Ihan kaikki, mikä liittyy huushollin pyöritykseen taitaa nyt jäädä mun vaivaisen harteille. Need a survival plan now.
Voi huokaus, ollapa nuori ja omata ehjä ja voimakas kroppa.
:wave: - kaikesta huolimatta ja vallankin sen takia sujuvaa mutta ennen kaikkea leppoisaa päivää sinne hopeatoffelaanNyt mä lopetan ruikutuksen ja yritän ensiks loihtia meille ruokaa jostain. Kukaan ei ole kyllä käynyt kaupassa. Pakkanen pelastakoon tämän lounaan. Heips!