The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Migreeni on pieni ongelma. Tällä hetkellä ei aika riitä kaikkeen vaadittavaan eikä mun kroppa kestä tätä fyysistä rasitusta. Miehellä meni kans selkä. Nyt juon kahvia ja yritän miettiä, mistä päästä tätä huushollia lähtis purkamaan. Ihan kaikki, mikä liittyy huushollin pyöritykseen taitaa nyt jäädä mun vaivaisen harteille. Need a survival plan now.
Voi huokaus, ollapa nuori ja omata ehjä ja voimakas kroppa.
 
Oli muuten torpassa ihmeen rauhallinen yönseutu ipanoiden suhteen, sillä sen äksöntsäksönpläjäytyksen tiimoilta sain vain kerran :O olla esikoista parkkeeraamassa takaisin sänkyyn. Muutoin tämä päivä onkin ollut sitten heti silmät auki saatuaan yhtä bensankatkuista meininkiä :D...ja meikäläinen on saanut väistellä kauko- ohjattavia autoja jos myös painavasti ohjeistaa rallailun siirtämistä ulos.

Päivän ohjelmistossa ei ole niin mitään suunniteltua eli katotaas mistä tässä vielä itsensä löytää :)
 
Migreeni on pieni ongelma. Tällä hetkellä ei aika riitä kaikkeen vaadittavaan eikä mun kroppa kestä tätä fyysistä rasitusta. Miehellä meni kans selkä. Nyt juon kahvia ja yritän miettiä, mistä päästä tätä huushollia lähtis purkamaan. Ihan kaikki, mikä liittyy huushollin pyöritykseen taitaa nyt jäädä mun vaivaisen harteille. Need a survival plan now.
Voi huokaus, ollapa nuori ja omata ehjä ja voimakas kroppa.
:hug: - no johan nyt on vastusta teillä.

Teet vain välttämättömämmän eli keskityt siihen nurkkaan mikä vaatii välitöntä puuttumista. Ja sitten - annat olla. Ihan turha on kärvistellä huonossa olotilassaan ja rasittaa entisestään, päivä se on huomennakin. Levolle pitää antaa myös sijaa ja mahdollisuutta tehdä sitä palauttavaa työtänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Oi vitsi. Toveri jäi meille yöksi ja nyt se vie mut tapaamaan isiään. Ihanaa! En oo nähny tätä isiä moneen vuoteen ja se on ainoa perhe ikinä mihin mut on otettu miniäkokelaana avosylin vastaan :heart: Awwwwww. Sen jälkeen sit lempiystävää treffailemaan, tää on varmana hieno päivä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä