The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on kuulkaas nyt semmonen juttu, että me rynnätään nyt järvelle uiputtelemaan :wave:...tai siis nämä muut lotrailevat ja roiskivat ja pärskivät, mä aion olla ihan puhtaasti vaan rantalahnana :D...taijan ottaa arskojen lisäksi rekvisiitaksi kirjan mutta loppujen lopuksi silmäilen kuitenkin jotain muuta kuin sivuja :rolleyes: :D

Oikein ihanaa ja leppoisaa lauvvantaita :)!
 
Se on kuulkaas nyt semmonen juttu, että me rynnätään nyt järvelle uiputtelemaan :wave:...tai siis nämä muut lotrailevat ja roiskivat ja pärskivät, mä aion olla ihan puhtaasti vaan rantalahnana :D...taijan ottaa arskojen lisäksi rekvisiitaksi kirjan mutta loppujen lopuksi silmäilen kuitenkin jotain muuta kuin sivuja :rolleyes: :D

Oikein ihanaa ja leppoisaa lauvvantaita :)!
:wave:
 
Mitä ruokaa sitä tekisi :confused:. Kaupassa pitäisi vielä lähteä käymään. Itselle kun ei oikein lämpimät ruoat näillä ilmoilla putoa, mutta tuolle jälkikasvulle pitää olla lämmintä ruokaa.

Eikä huvita kyllä näin lämpimällä vääntää montaa tuntia kyökissä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30105887:
Mitä ruokaa sitä tekisi :confused:. Kaupassa pitäisi vielä lähteä käymään. Itselle kun ei oikein lämpimät ruoat näillä ilmoilla putoa, mutta tuolle jälkikasvulle pitää olla lämmintä ruokaa.

Eikä huvita kyllä näin lämpimällä vääntää montaa tuntia kyökissä :kieh:
kävin itse hakemassa tuossa juuri kasviksia ja hedelmiä kaupasta, sekä grillimakkaraa että voi partsilla sen kuumuuden pitää, tarvi sisällä lämmitellä uuneja jne :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30105887:
Mitä ruokaa sitä tekisi :confused:. Kaupassa pitäisi vielä lähteä käymään. Itselle kun ei oikein lämpimät ruoat näillä ilmoilla putoa, mutta tuolle jälkikasvulle pitää olla lämmintä ruokaa.

Eikä huvita kyllä näin lämpimällä vääntää montaa tuntia kyökissä :kieh:
Kaupoista löytyy semmoisia valmiseineitä, jotka toimii sillai et ne laitetaan hetkeksi mikroon ja sit kauheesti ketsuppia päälle.
Suuri osa jälkikasvuista tykkää.
 
Joo, ilmastointi on aika kiva juttu helteillä.

Joskus voisi harkita moista :p
Joku häiskä kävi eilen sanoon, että meillä on täällä muka kuuma :D. Mä katoin sitä varmaan kuin hullua, kun tutisin työtakkiini kääriytyneenä sinisenä. Tosin ei sillä kaikki rattaat kyllä päässä pyörinytkään, joten oli ansainnut sen katseen.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä