:O kuinni?Taitaa olla parempi että en sano enää mitään.
:O kuinni?Taitaa olla parempi että en sano enää mitään.
Koska saatan sanoa jotain ilkeää. Liittyy siihen naisille olevaan kyselyyn mitä sanoin. Jos ei kerran ymmärretä mun pointtia niin antaa olla. Vittuillaan vaan mulle. Ainakin joku teki niin.:O kuinni?
Antaa mennä jos siltä tuntuu :OKoska saatan sanoa jotain ilkeää. Liittyy siihen naisille olevaan kyselyyn mitä sanoin. Jos ei kerran ymmärretä mun pointtia niin antaa olla. Vittuillaan vaan mulle. Ainakin joku teki niin.
En viitsi. Parempi jättää sanomatta.Antaa mennä jos siltä tuntuu :O
Mielipiteitä on monia
No ei kannata sanomatta jättää jos se suututtaa kovastiEn viitsi. Parempi jättää sanomatta.
Noh, mä kiehun täällä keskenäni.No ei kannata sanomatta jättää jos se suututtaa kovasti
Olen huomannut, että kipakka temeperamentti tuntuu olevan ja lyhyt sytytyslankaNoh, mä kiehun täällä keskenäni.
:wave:Se on kuulkaas nyt semmonen juttu, että me rynnätään nyt järvelle uiputtelemaan :wave:...tai siis nämä muut lotrailevat ja roiskivat ja pärskivät, mä aion olla ihan puhtaasti vaan rantalahnana ...taijan ottaa arskojen lisäksi rekvisiitaksi kirjan mutta loppujen lopuksi silmäilen kuitenkin jotain muuta kuin sivuja
Oikein ihanaa ja leppoisaa lauvvantaita !
:hug:Noh, mä kiehun täällä keskenäni.
:hug: huomeniaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30105852:Päiväkahvit täälläkin .
Voi olla kyllä, että saa hikoilla samanmoisen määrän heti :kieh:.
Oli se huomenta jo aikaisemmin.:hug: huomenia
Joidenkin typerät kommentit ovat ärsyttäviä.Olen huomannut, että kipakka temeperamentti tuntuu olevan ja lyhyt sytytyslanka
No eikö se ole parempi sanoa suoraan, kuin jäädä kihisemään kiukusta? :OJoidenkin typerät kommentit ovat ärsyttäviä.
Joo, ilmastointi on aika kiva juttu helteillä.Mä taidan olla ainut, jota paleltaa . Täällä töissä on niin tehokas ilmastointi, että tekis joskus mieli vetää joku toppatakki päälle. Mut mieluummin näin, kuin että ilmastointi ei toimis ollenkaan :kieh:
Suuttuessani sanon aika pahasti. Joten siksi se ei kannata.No eikö se ole parempi sanoa suoraan, kuin jäädä kihisemään kiukusta? :O
kävin itse hakemassa tuossa juuri kasviksia ja hedelmiä kaupasta, sekä grillimakkaraa että voi partsilla sen kuumuuden pitää, tarvi sisällä lämmitellä uuneja jneAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30105887:Mitä ruokaa sitä tekisi . Kaupassa pitäisi vielä lähteä käymään. Itselle kun ei oikein lämpimät ruoat näillä ilmoilla putoa, mutta tuolle jälkikasvulle pitää olla lämmintä ruokaa.
Eikä huvita kyllä näin lämpimällä vääntää montaa tuntia kyökissä :kieh:
Joskus vaan pitää päästää ulos kakka, ei aina voi pidätellä.Suuttuessani sanon aika pahasti. Joten siksi se ei kannata.
Kaupoista löytyy semmoisia valmiseineitä, jotka toimii sillai et ne laitetaan hetkeksi mikroon ja sit kauheesti ketsuppia päälle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30105887:Mitä ruokaa sitä tekisi . Kaupassa pitäisi vielä lähteä käymään. Itselle kun ei oikein lämpimät ruoat näillä ilmoilla putoa, mutta tuolle jälkikasvulle pitää olla lämmintä ruokaa.
Eikä huvita kyllä näin lämpimällä vääntää montaa tuntia kyökissä :kieh:
Joku häiskä kävi eilen sanoon, että meillä on täällä muka kuuma . Mä katoin sitä varmaan kuin hullua, kun tutisin työtakkiini kääriytyneenä sinisenä. Tosin ei sillä kaikki rattaat kyllä päässä pyörinytkään, joten oli ansainnut sen katseen.Joo, ilmastointi on aika kiva juttu helteillä.
Joskus voisi harkita moista
Kyllä mutta ei keskustelupalstalla.Joskus vaan pitää päästää ulos kakka, ei aina voi pidätellä.
Kuten REM sen hyvin sanoi...
Mie en omista edes mikroa. Hajosi joskus vuosia vuosia sitten. Uutta en ole koskaan kaivannut.Kaupoista löytyy semmoisia valmiseineitä, jotka toimii sillai et ne laitetaan hetkeksi mikroon ja sit kauheesti ketsuppia päälle.
Suuri osa jälkikasvuista tykkää.