Voi pitkäkin olla helppoVälillä tekis mieli leikkauttaa pitkä fleda pois. Lyhyt on niin helppo.
Ei kun mitähän tässä nyt tuolla helpolla tarkoitettiin :saint:
Voi pitkäkin olla helppoVälillä tekis mieli leikkauttaa pitkä fleda pois. Lyhyt on niin helppo.
TottaLyhyttä saa olla väkertämässä ja kikertämässä, pitkää ei tartte ku pestä ja harjata
huomenta :heart:huomenta
Varmasti riippuu mallistakinEi mun ole koskaan tarvinnut laittaa kun on ollut lyhyt tukka.
Riippuu mallista ja hiuslaadusta. Mulla on melko paksu ja taipuisa tukka. Sellanen helppo tukka. =)Varmasti riippuu mallistakin
On itselläkin joskus ollut mielessä josko leikkauttais jonkinlaisen lyhyen.
Mutta on se mennyt mielestä poiskin
Mäkin oon miettiny monesti hiuksien kasvattamista, mutta en oo ikinä saanu kasvatettuaVarmasti riippuu mallistakin
On itselläkin joskus ollut mielessä josko leikkauttais jonkinlaisen lyhyen.
Mutta on se mennyt mielestä poiskin
Kannattaa kokeillaoho, onko nuin? Pittääpi kokkeilla ittekki joskus
niin ja huomenta! ihhana somelainen vapaapäivä!
[video=youtube;eAGG5StiRPU]http://www.youtube.com/watch?v=eAGG5StiRPU[/video]
kulla!
huomenta :heart:
Mä olen Pirkanmaalta.Et kai...?:snotty:
No ihan miten vaan. Antaa olla.
Milläs kananmunalla voi sellasta tehdä? :O
ärsyttää nämä saitit jotka yrittää omia kuvia jotka ei ole niiden omittavissa millään tapaa.
edit. just, täähän meni melkein niinkuin piti. Pöh..
Näytätpä jotenkin oudolta tuostaNo tässä on nyt tää sexy hiuslaatukin, josta kiittelen luojaani enemmän ja vähemmän kauniin sanoin usein aamuisin :heart:
Ääääh, nyt mua kiinnostais mikä se kuva olis ollut
edit. just, täähän meni melkein niinkuin piti. Pöh..
Aika hyvinHyvä grillireissu. Tilasin pienet ranskalaiset jotka makso kolme euroa. Maksoin vitosella, sain kolme euroa vaihtorahaa ja isot ranskalaiset. Tätä kutsuisin hyväksi palveluksi.
Sun pitänee viettää kesälomasta isompi osa jossain muualla kuin kotonaPerkele tuota viereisen kerrostalontalon remonttia. Laittavat uuden seinän. Metelöivät aamusta iltaan ja myös viikonloppuisin. Silloin ei haittaa kun herään ennen 6.00 töihin. Vittu, vitun vittu.. Taas rikkinäinen uni oli.
Saas nähä minkälainen kesäloma tulee.
No se saatto olla joku aamuinen krapularäjähdys vuosien takaa.. Mutta räjähtääpä ne yleensä ilman darraakin. Damn you luonnonkiharat.Näytätpä jotenkin oudolta tuosta
Siis ei sillain oudolta vaan hiuksesi.
kun klikkaa oikealla hiiren korvalla tulee semmoinen "kopioi URL" optio esiin ja sen voi liittää selaimen osoitepalkkiinÄäääh, nyt mua kiinnostais mikä se kuva olis ollut
Äh, no enhä minä pölkky sellasta tajunnut :ashamed:kun klikkaa oikealla hiiren korvalla tulee semmoinen "kopioi URL" optio esiin ja sen voi liittää selaimen osoitepalkkiin
Niin kai se pitää.Sun pitänee viettää kesälomasta isompi osa jossain muualla kuin kotona
Mulla suht ohutta ja liukasta hiusta joka ei taivu sitten millään/mihinkään.Riippuu mallista ja hiuslaadusta. Mulla on melko paksu ja taipuisa tukka. Sellanen helppo tukka. =)
Äh, no enhä minä pölkky sellasta tajunnut :ashamed: