:hug: - mutta ainakin osaa sitten kun pääsee, arvostaa suuresti sitä reissua, minkä eteen on tehnyt isosti töitä ja uhrauksiaTuolla menolla ei pääse ulkomaille pitkään aikaan.
:hug: - mutta ainakin osaa sitten kun pääsee, arvostaa suuresti sitä reissua, minkä eteen on tehnyt isosti töitä ja uhrauksiaTuolla menolla ei pääse ulkomaille pitkään aikaan.
Mä haluaisin käydä joka vuosi ulkomailla mutta ei ole mahdollista. Haluaisin säästää muutamia kuukausia ja sit mennä. Eikä muutamia vuosia.:hug: - mutta ainakin osaa sitten kun pääsee, arvostaa suuresti sitä reissua, minkä eteen on tehnyt isosti töitä ja uhrauksia
Saa, mä kävin baarissa viime ti. parilla vaanSaaks tsihauttaa yhen tai pari, vaikka huomenna onkin töitä?
Ei missään nimessä.Saaks tsihauttaa yhen tai pari, vaikka huomenna onkin töitä?
Jos mä nyt ensin syön, etten oo sit ihan gänäs! :xmas:Saa, mä kävin baarissa viime ti. parilla vaan
Ei ainakaan kukaan täällä luule.Ei missään nimessä.
Joku (tuntematon henkilö) vois luulla, et mä olen ihan selvinpäin.
Mikä olis gauheeta.
In Finland we call this "reilu meininki".Takas saunasta! On se kumma ku vaikka on helle niin pitää lölyyn vaan ängetä
mitäs meinasit kitusiisi tunkea?Jos mä nyt ensin syön, etten oo sit ihan gänäs! :xmas:
siis missä asutaan ny vai mistä ollaan pois?Dementikko taas kyselee, että mistäpäin te kaikki olittekaan? Jostain etelästä ainakin muutama, krut oli pohjosempaa..?
Selvänäköäsi ei lasketa.Ei ainakaan kukaan täällä luule.
Pk-seudultaDementikko taas kyselee, että mistäpäin te kaikki olittekaan? Jostain etelästä ainakin muutama, krut oli pohjosempaa..?
Aina voi tsihauttaa yhden tai yhdeksän.Saaks tsihauttaa yhen tai pari, vaikka huomenna onkin töitä?
Tämänhetkistä asuinpaikkagalluppia siissiis missä asutaan ny vai mistä ollaan pois?
Mitä sitä kyselemään. Sano molemmat. Mä tekisin niin.siis missä asutaan ny vai mistä ollaan pois?
Minen oo mistää kotosin mutta kehäkolmosen tuntumassa majailenDementikko taas kyselee, että mistäpäin te kaikki olittekaan? Jostain etelästä ainakin muutama, krut oli pohjosempaa..?
kyselen ihan huvikseniMitä sitä kyselemään. Sano molemmat. Mä tekisin niin.
kyselen ihan huvikseni
pois lapista ja isolla kirkolla tällähetkellä asustelen