Se en ollu mä.Kerran avasin postintuojalle oven alkkareissani, kun luulin sieltä miehen tulevan antamaan sitä lämmintä halia.
Oli onneksi kuitenkin postipaula eikä -pate. Eli et varmaan ollut sinä.
:hug: :kiss:Halipula!
No tuota pätkimistä taitaa olla tässä enempikin liikenteessä...ei niin millään tahdo toimia yhteydet, äskenkin paiskoi jo ulos mutta säilytti sentään sisäänkirjautuneena.Mulla yhteydet pätkii pari kertaa minuutissa, kuten nytkin.
Mut kerran klikkasin tota " muista minut"- jutskaa, ni ei o tarttenu toista kertaa kirjautua.
Koneella on parempi muisti kuin mulla.
Tahdotko oikeesti kuulla tarinat 1 - 100?Pörröä on hyvä syyttää kaikesta
No en mä sit halua kuulla, jos sä et niitä kerro!Tahdotko oikeesti kuulla tarinat 1 - 100?
Mä en muuten ole se joka ne sulle kertoo. Oletan, et olet satuja kuullut jo tarpeeksi.
:hug:Näin taas karseen kissantappojutun fb:ssä, enpä olis tahtonut nähdä, mutku etusivulle tupsahti. Toinen oli ihan vauvakin vielä. Itku vaan pääs :'(. Ihmiset on paskoja.
Niin mut ei se ollut video vaan jaettu kuva. Piilotin sen kyllä sitten kun en tahtonut katsella sitä, vaikka hyvällä asialla siinä oltiin kun tekijöitä koitettiin kiinni saada.:hug:
kannattaa FB:n asetuksista pistää pois päältä se automaattinen videoiden toisto.
Minä inhoon sitä kun alkaa rällättään kaiuttimissa kaikenlainen sonta mitä ihmiset tunkee seinälleen.
Töissä.takas kerholta, mitäs tänne? pls lyhyet selostukset kun oon nin juhlatunnelmissa
YöksNiin mut ei se ollut video vaan jaettu kuva. Piilotin sen kyllä sitten kun en tahtonut katsella sitä, vaikka hyvällä asialla siinä oltiin kun tekijöitä koitettiin kiinni saada.
Ihmiset on perseestä!Töissä.
V*tuttaa.
Näin lyhyesti
siellä se on asetuksissa, ei voi muistaa ulkoa, tein sen samantien kun sillon aikoinaan se ominaisuus tuliNiin ja miten sen automaattisen videontoiston saa pois päältä? Ärsyttää itteekin kun ne aina lähtee itellään pyöriin
Niin paitti mää itte, mää oon aivan paras. Sais vaan useammat sen huomata :snotty:Ihmiset on perseestä!
On sulla kuulemma kivat tissit. En ole nähnyt, mutta sanoma on vakuuttava.Niin paitti mää itte, mää oon aivan paras. Sais vaan useammat sen huomata :snotty: