The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla yhteydet pätkii pari kertaa minuutissa, kuten nytkin.

Mut kerran klikkasin tota " muista minut"- jutskaa, ni ei o tarttenu toista kertaa kirjautua.

Koneella on parempi muisti kuin mulla.
No tuota pätkimistä taitaa olla tässä enempikin liikenteessä...ei niin millään tahdo toimia yhteydet, äskenkin paiskoi jo ulos mutta säilytti sentään sisäänkirjautuneena.

...jahas, ja taas ulkona tätä kirjottaessakin....katotaanpas paiskooko viestinkin jonnekin avaruuteen, kuten on tehnyt jo monesti....
 
FreezeCat ei jaksa kirjautua
Oukkei, se on aika laittaa tämä kone yöpuulle parkkiin, kerran proteistoi jo napakasti eli tassuttelen takaviistoon pitämään näemmä toooodeeelllaaa pitkää kröhäistä yötä :snotty:

Ei muuten tee niin mieli ollenkaan yskiä, kun pelkkä hengityskin jo sattuu...:/...mutta se ei ole kesä eikä mitn jos ei ainakin kerran ole kunnon kröhätaudissa :D

Kauniita unikuvia itse kullekin sitten aikanaan :wave: :kiss:

..ja korvan taakse olen sujuvasti laittanut tuon "muista minut"- kohdan ;) - seuraavaan kertaan siis :wave:
 
kahvikirahvi
Taidan olla aika onnekas kun oon saanut eksistä niin hienoja ystäviä. Kaveri tuli kahville ja rapsuttelemaan mun jalkoja, het kun se on tankannut auton niin se vie mut korkealle katselemaan salamoita :heart:
 
Näin taas karseen kissantappojutun fb:ssä, enpä olis tahtonut nähdä, mutku etusivulle tupsahti. Toinen oli ihan vauvakin vielä. Itku vaan pääs :'(. Ihmiset on paskoja.
:hug:

kannattaa FB:n asetuksista pistää pois päältä se automaattinen videoiden toisto.

Minä inhoon sitä kun alkaa rällättään kaiuttimissa kaikenlainen sonta mitä ihmiset tunkee seinälleen.
 
:hug:

kannattaa FB:n asetuksista pistää pois päältä se automaattinen videoiden toisto.

Minä inhoon sitä kun alkaa rällättään kaiuttimissa kaikenlainen sonta mitä ihmiset tunkee seinälleen.
Niin mut ei se ollut video vaan jaettu kuva. Piilotin sen kyllä sitten kun en tahtonut katsella sitä, vaikka hyvällä asialla siinä oltiin kun tekijöitä koitettiin kiinni saada.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä