kananmunista puhuin, kuumaan tuhkaan haudataan KANANmunat ja ne kypsyy siellä.no just
Kuinka KOVIA ne on tietenkin riippuu koska ne kaivelee KÄTEENSÄ.
kananmunista puhuin, kuumaan tuhkaan haudataan KANANmunat ja ne kypsyy siellä.no just
E T usko tota ittekkäänMä ainakin oon puhunut kokoajan kananmunista :xmas:
Mulla ei totta puhuen oo mitään käsitystä kun ei mulla oo koskaan ollut lyhyttäEi mun ole koskaan tarvinnut laittaa kun on ollut lyhyt tukka.
mutta eihän se pituus vaan paksuus :xmas:Mulla ei totta puhuen oo mitään käsitystä kun ei mulla oo koskaan ollut lyhyttä
Ei miunkaan. Vähän pörrötti ja se oli siinä .Ei mun ole koskaan tarvinnut laittaa kun on ollut lyhyt tukka.
Uskonpaha .E T usko tota ittekkään
kukas tää Ere on? ikinä kuullutkaan :OUskonpaha .
Onhan se Jorma Eren kanssa aina mukavimmillaan. Mutta jos ei Ere jaksa tulla kylään, niin aina on lelut keksitty, joilla voi sitten vaikka yhdessä leikkiä.
Mulla on monesti ollut.Mulla ei totta puhuen oo mitään käsitystä kun ei mulla oo koskaan ollut lyhyttä
Voi :headwall:No sä et tarkentanut, kysyit vaan että missä päin asutaan!
Mulla on paksu tukka. :xmas:mutta eihän se pituus vaan paksuus :xmas:
Mutku on puolimetrinen ja paksu :xmas:mutta eihän se pituus vaan paksuus :xmas:
mulla paksu.. öö.. pohje!Mulla on paksu tukka. :xmas:
On sopivan paksu.mulla paksu.. öö.. pohje!
:OMiks valehtelen, mun tukka ei näytä yhtään paremmalta vaikka miten sitä laittaisin kun en osaa edes laittaa Irokeesi oli ihana, se oli helppo. Ja hieno.
Voi :headwall:
Mie en enää puhu teille
Joo, oli mulla useamman vuoden:O
oikeesti!!??
Mä käytän sellasita asetusta kuin "muista minut" (joka lukee siinä sisäänkirjautumispalkin vieressä) ja ei kirjaudu ulos ollenkaan vaikka sulkis koko koneen Helpottaa, ei oo kertaakaan tarttennu tapella...hetkeksi kun erehtyy selkänsä kääntämään ja takalistonsa nostamaan toisaalle, niin johan sitä on sitten poispotkittuna eikä tahdo millään päästä enää sisään |O
Meinas jopa voimakaksikko tulla kylään :snotty:...mutta ei tarvinnu kuin murista niin johan änkesin taas mukaan
Ja ipanaiset nukahtivat melko sukkelasti näkemään pärräyskuvia ...
aijaahaKerhollee!!
Moro!