The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Mulle on se ja sama onko pitkä vai lyhyt (tukka), ihan yhtä vähän sitä jaksaa laittaa ja yhtä paljon se ottaa pannuun :D Mutta lyhkänen mulla on öö, kohta kahdeksatta vuotta. Ei oo niin kuuma kesällä, ja mielestäni sopii tyylittömyyteeni paremmin. Ja on helpompi hoitaa, mutta ei välttämättä laittaa. Riippuu ihan tukasta, joidenkin lyhyet tukat näyttää aamulla siltä kuin suoraan kampaajalta tulis, sit taas jotkut (kuten minä) näyttää aina siltä että olis pyöritetty jossain ydinvoimalan räjähdyksessä.
 
..hetkeksi kun erehtyy selkänsä kääntämään ja takalistonsa nostamaan toisaalle, niin johan sitä on sitten poispotkittuna eikä tahdo millään päästä enää sisään |O

Meinas jopa voimakaksikko tulla kylään :snotty:...mutta ei tarvinnu kuin murista niin johan änkesin taas mukaan :D

Ja ipanaiset nukahtivat melko sukkelasti näkemään pärräyskuvia :)...
 
Miksi miksi miksi tuo likka ei nuku!?!

Wääh. :headwall:

Tästä ei oikeesti hyvä seuraa kun pitäis olla aamulla aikasin liikkeellä,
ja äksöniä on koko päiväksi...

Alotan henkisen valmistautumisen huomisen itkupotkuraivareihin...
...kiskasemalla tietty itse tässä pienet itkikset :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
..hetkeksi kun erehtyy selkänsä kääntämään ja takalistonsa nostamaan toisaalle, niin johan sitä on sitten poispotkittuna eikä tahdo millään päästä enää sisään |O

Meinas jopa voimakaksikko tulla kylään :snotty:...mutta ei tarvinnu kuin murista niin johan änkesin taas mukaan :D

Ja ipanaiset nukahtivat melko sukkelasti näkemään pärräyskuvia :)...
Mä käytän sellasita asetusta kuin "muista minut" (joka lukee siinä sisäänkirjautumispalkin vieressä) ja ei kirjaudu ulos ollenkaan vaikka sulkis koko koneen :p Helpottaa, ei oo kertaakaan tarttennu tapella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä