Jokainen päivä jonka olen poissa etelä- Pohjanmaalta on yks päivä pois mun elämästäni.Dementikko taas kyselee, että mistäpäin te kaikki olittekaan? Jostain etelästä ainakin muutama, krut oli pohjosempaa..?
Jokainen päivä jonka olen poissa etelä- Pohjanmaalta on yks päivä pois mun elämästäni.Dementikko taas kyselee, että mistäpäin te kaikki olittekaan? Jostain etelästä ainakin muutama, krut oli pohjosempaa..?
Iltapala? :O Vastahan mä päivän aterian teen, pasta carbonaraa.mitäs meinasit kitusiisi tunkea?
err. eikö siis:
Mitä meinasit iltapalaksi tehdä?
:'(Välillä tekis mieli leikkauttaa pitkä fleda pois. Lyhyt on niin helppo.
Ei oo lyhyttä ollut moneen vuoteen. Joskus kyllästyy samaan.
Lyhyttä saa olla väkertämässä ja kikertämässä, pitkää ei tartte ku pestä ja harjataVälillä tekis mieli leikkauttaa pitkä fleda pois. Lyhyt on niin helppo.
NASM! Mites ku syöt niin laitakko lautaselle munan keltuaisen munankuoressa?Iltapala? :O Vastahan mä päivän aterian teen, pasta carbonaraa.
Iltapala sitten joskus yhen pintaan ehkä.
Ei mun ole koskaan tarvinnut laittaa kun on ollut lyhyt tukka.Lyhyttä saa olla väkertämässä ja kikertämässä, pitkää ei tartte ku pestä ja harjata
Löysät munat ei oo mun makuun :xNASM! Mites ku syöt niin laitakko lautaselle munan keltuaisen munankuoressa?
Ite yleensä laitan, mukava dippailla haarukallisia siinä
Jaahas, nyt sulla onki tämmönen hukkapätkä.. Kuinkas nopeesti kyllästyt samaan :OEi oo lyhyttä ollut moneen vuoteen. Joskus kyllästyy samaan.
Mä oon Suomesta.Dementikko taas kyselee, että mistäpäin te kaikki olittekaan? Jostain etelästä ainakin muutama, krut oli pohjosempaa..?
miks kaikki naiset AINA sanovat haluavan kananmunansa mieluummin kovana kuin pehmeenä? Ei voi olla mikään makukysymyskään enään. Alitajuntanne panee teidät syömään kovaksi keitettyjä muniaLöysät munat ei oo mun makuun :x
Et kai...?:snotty:Mä oon Suomesta.
Eikä mun. :x Muna ku muna niin kovaa pitää olla.Löysät munat ei oo mun makuun :x
I rest my case..Eikä mun. :x Muna ku muna niin kovaa pitää olla.
Mä tunnen joitakin naisia jotka tykkäävät löysistä munista.miks kaikki naiset AINA sanovat haluavan kananmunansa mieluummin kovana kuin pehmeenä? Ei voi olla mikään makukysymyskään enään. Alitajuntanne panee teidät syömään kovaksi keitettyjä munia
ai tuhkamunista?Mä tunnen joitakin naisia jotka tykkäävät löysistä munista.
Lerppamunalla mitään tee. Kovaa olla pitää.Eikä mun. :x Muna ku muna niin kovaa pitää olla.
mä vaan nyt en muutenkaan kananmunista sellaisenaan oikein välitä, ja vetelät vaan yököttää jostain syystä. Mä haluan muutenkin aina kaiken ruoan hyvinkäristettynä, paitsi pihvien pitää olla verisiämiks kaikki naiset AINA sanovat haluavan kananmunansa mieluummin kovana kuin pehmeenä? Ei voi olla mikään makukysymyskään enään. Alitajuntanne panee teidät syömään kovaksi keitettyjä munia
No sä et tarkentanut, kysyit vaan että missä päin asutaan!Et kai...?:snotty:
No ihan miten vaan. Antaa olla.
Löysä ei ole kypsää ja maistuu pahalle.Lerppamunalla mitään tee. Kovaa olla pitää.
Milläs kananmunalla voi sellasta tehdä? :Onii onhan semmosella puolihölmöllä mukava läiskiä pitkin perseposkia
no justai tuhkamunista?
juu, sulla ei ole mahiksiiVoi voi huonot on markkinat veltoille