täällä lähtee kanssa nyt iltatoimet käyntiinIltaa :wave:
Koht ois sauna lämmin! :attn:
Ja sen jälkeen aattelin täräyttää likan nukkumaan ja itseni soffalle läppärin kanssa viettämään laatuaikaa
täällä lähtee kanssa nyt iltatoimet käyntiinIltaa :wave:
Koht ois sauna lämmin! :attn:
Ja sen jälkeen aattelin täräyttää likan nukkumaan ja itseni soffalle läppärin kanssa viettämään laatuaikaa
ei voi mitn kun sitä about tihkuu ihohuokosistaNoniin, pistetääs se testosterooni takaisin purkkiin, ei kukaan ole tehnyt mitään sinun murullesi
Mä en tykkää tulla vanhaksi. Ja niin moni asia jäi haaveeksi...se nuoruus minnekään menny oo, kun se löytyy sieltä sydämestä ja mielestä ja kielestä :kiss:
Hyvin tässä kuules heilutaan !
Tulis jos vois.Saunaan - löytyykö selänpesijää? =)
:hug:|O:'( Tahtoo kans saunaan...
Hyvin sä vielä kerkiit tehdä vaikka ja mitä! Vaikka laskuvarjohypyn tandemina tai tanhua tai....heittämään sitä morsiuskimppua =)Mä en tykkää tulla vanhaksi. Ja niin moni asia jäi haaveeksi.
En mä pyytänytkään anteeksi, selitin vaan mistä moinen heitto mieleeni tuli.Pitäiskö mun kertoa?
Ei, koska aina jos mä aloitan näin, niin ei tosiaankaan pitäis.
Mut mulle saa ja pitää sanoa vastaan. Siit huolimati, et mä olen aina oikeassa.
Ja mä olen muuten maailman nopein takinkääntäjä. Mä en o koskaan ollu väärässä, olen vaan toiminu puutteellisin tiedoin.
Mut nimimerkillä "Narttu" ei pyydellä anteeksi. Ei ainaskaan minulta. Ei tartte. Mul on virkajakkaran ja humpansoiton kovettama monikymmenvuotinen takalisto. Ei silt kande pyydellä anteeksi.
Itte pyydän anteeksi jos joku tuumii, et mä vetäisin herneet nenuun ihan pienistä.
Itte mä pyydän anteeksi, jos joku ei o samalla hehtaarilla mun humöörintajuni kanssa, mut toisaalta mä ymmärrän sen hyvin.
MIES: n murulle ei o tehty mitn. Ainaskaan mun tietääkseni. Tai ei ainaskaan ole mun syy. Tai jotain.Noniin, pistetääs se testosterooni takaisin purkkiin, ei kukaan ole tehnyt mitään sinun murullesi
Ei ole mahiksia saada hyvää koulutusta hyvään ammattiin ja pari lasta lisää. Eikä ole varaa matkustella ulkomailla. :|Hyvin sä vielä kerkiit tehdä vaikka ja mitä! Vaikka laskuvarjohypyn tandemina tai tanhua tai....heittämään sitä morsiuskimppua =)
Tääl kans, iltatoimille mars!täällä lähtee kanssa nyt iltatoimet käyntiin
Otahan kukkia. :flower:En mä pyytänytkään anteeksi, selitin vaan mistä moinen heitto mieleeni tuli.
Tykkään sun huumorintajusta ja luulen ymmärtäväni suuren osan sun kommenteistasi
Ulkomailla matkustaminen on yliarvostettua, sillä kotomaastakin löytyy hurjasti mielenkiintoisia paikkoja ja nähtävyyksiä. Sä olet käsittääkseni hyvä sun ammatissasi,käsiäsi tarvitaan kovasti - arvosta siis itseäsi ammattilaisena! Ja - sulla on maailman paras ja ihanin poika :heart:..olis voinut käydä huonomminkin.Ei ole mahiksia saada hyvää koulutusta hyvään ammattiin ja pari lasta lisää. Eikä ole varaa matkustella ulkomailla. :|
No juu. Mä niin tykkään matkustamisesta.Ulkomailla matkustaminen on yliarvostettua, sillä kotomaastakin löytyy hurjasti mielenkiintoisia paikkoja ja nähtävyyksiä. Sä olet käsittääkseni hyvä sun ammatissasi,käsiäsi tarvitaan kovasti - arvosta siis itseäsi ammattilaisena! Ja - sulla on maailman paras ja ihanin poika :heart:..olis voinut käydä huonomminkin.
Kuitenkin- niin sulla kuin mullakin - on vielä runsaasti matkaa edessäpäin, paljon ihania kokemuksia ja yllätyksiä luurailemassa nurkan takana....ja kaikkihan on mahdollista, jos hyvin käy
:snotty:....mä ja mun näppis ja hajatelmani...Äh, mie vielä mietin että miten oikeen muotoilis jonkin kivan ja kannustavan viestin Ikiselle (koska tottahan se on että vielä on siullakin aikaa vaikka mihin) kun Kylmäkatti ottaa ja räväyttää kaiken mitä meinasin sanoa ja paaaaljon kauniimmin sanankääntein.
...jos oikein polttelee semmonen isomman puoleinen maisemanvaihdos, niin sehän tyrkkää sitten semmoista säästöpolitiikkaa - laitat sivuun vaikka joka viikko jonkun tietyn summan. Hiljaksiin sitä kerryytät, niin avot - johan on unelma paljon lähempänä !No juu. Mä niin tykkään matkustamisesta.
Ei pysty ko jotain 20/kk säästämään. Kaikki mikä tulee niin menee elämiseen....jos oikein polttelee semmonen isomman puoleinen maisemanvaihdos, niin sehän tyrkkää sitten semmoista säästöpolitiikkaa - laitat sivuun vaikka joka viikko jonkun tietyn summan. Hiljaksiin sitä kerryytät, niin avot - johan on unelma paljon lähempänä !
Voi teitä - aina on mahtavaa, kun saa uusia ihania tuttavuuksia/ystäviä :heart:!Fami oli ihana :heart: Sade yllätti ja sain kyydin veljeltä kotia. Vois hakee vielä ruokaa ja sit kotona leffaa ja lisää kaljaa
Minähän vallan hämmennyn ja punastun.Otahan kukkia. :flower:
Ja pusu.:saint:
No hyvä on, laitetaan se pusuhymiökin: :kiss:
No sitähän se varmasti meillä ite kullakin on mutta onhan tuokin tyhjää parempi! Eipä luovuteta ollenkaan.Ei pysty ko jotain 20/kk säästämään. Kaikki mikä tulee niin menee elämiseen.
Tuolla menolla ei pääse ulkomaille pitkään aikaan.No sitähän se varmasti meillä ite kullakin on mutta onhan tuokin tyhjää parempi! Eipä luovuteta ollenkaan.