The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäiskö mun kertoa?

Ei, koska aina jos mä aloitan näin, niin ei tosiaankaan pitäis.

Mut mulle saa ja pitää sanoa vastaan. Siit huolimati, et mä olen aina oikeassa.

Ja mä olen muuten maailman nopein takinkääntäjä. Mä en o koskaan ollu väärässä, olen vaan toiminu puutteellisin tiedoin.

Mut nimimerkillä "Narttu" ei pyydellä anteeksi. Ei ainaskaan minulta. Ei tartte. Mul on virkajakkaran ja humpansoiton kovettama monikymmenvuotinen takalisto. Ei silt kande pyydellä anteeksi.

Itte pyydän anteeksi jos joku tuumii, et mä vetäisin herneet nenuun ihan pienistä.

Itte mä pyydän anteeksi, jos joku ei o samalla hehtaarilla mun humöörintajuni kanssa, mut toisaalta mä ymmärrän sen hyvin.
En mä pyytänytkään anteeksi, selitin vaan mistä moinen heitto mieleeni tuli.

Tykkään sun huumorintajusta ja luulen ymmärtäväni suuren osan sun kommenteistasi
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Noniin, pistetääs se testosterooni takaisin purkkiin, ei kukaan ole tehnyt mitään sinun murullesi :D
MIES: n murulle ei o tehty mitn. Ainaskaan mun tietääkseni. Tai ei ainaskaan ole mun syy. Tai jotain.

Mut koitahan laittaa toi testosteroni takas purkkiin!!!

Se on sit vaikeempi operaatio.

Milloin miehisyyteni kiistetään, niin mä muutun silmänräpäyksessä hyvin veemäiseksi tyypiksi.

En ole hormonitasapainottomuudelleni immuuni.
 
Ei ole mahiksia saada hyvää koulutusta hyvään ammattiin ja pari lasta lisää. Eikä ole varaa matkustella ulkomailla. :|
Ulkomailla matkustaminen on yliarvostettua, sillä kotomaastakin löytyy hurjasti mielenkiintoisia paikkoja ja nähtävyyksiä. Sä olet käsittääkseni hyvä sun ammatissasi,käsiäsi tarvitaan kovasti - arvosta siis itseäsi ammattilaisena! Ja - sulla on maailman paras ja ihanin poika :heart:..olis voinut käydä huonomminkin.

Kuitenkin- niin sulla kuin mullakin - on vielä runsaasti matkaa edessäpäin, paljon ihania kokemuksia ja yllätyksiä luurailemassa nurkan takana....ja kaikkihan on mahdollista, jos hyvin käy :)
 
IhQ
Äh, mie vielä mietin että miten oikeen muotoilis jonkin kivan ja kannustavan viestin Ikiselle (koska tottahan se on että vielä on siullakin aikaa vaikka mihin) kun Kylmäkatti ottaa ja räväyttää kaiken mitä meinasin sanoa ja paaaaljon kauniimmin sanankääntein.
 
ikiuni
Ulkomailla matkustaminen on yliarvostettua, sillä kotomaastakin löytyy hurjasti mielenkiintoisia paikkoja ja nähtävyyksiä. Sä olet käsittääkseni hyvä sun ammatissasi,käsiäsi tarvitaan kovasti - arvosta siis itseäsi ammattilaisena! Ja - sulla on maailman paras ja ihanin poika :heart:..olis voinut käydä huonomminkin.

Kuitenkin- niin sulla kuin mullakin - on vielä runsaasti matkaa edessäpäin, paljon ihania kokemuksia ja yllätyksiä luurailemassa nurkan takana....ja kaikkihan on mahdollista, jos hyvin käy :)
No juu. Mä niin tykkään matkustamisesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä