ikiuni
kyllä- aina valmiina tarjottuun avunpyyntöön!
kyllä- aina valmiina tarjottuun avunpyyntöön!
Kukkaisvelhomme . Kiitos kattinen :kiss:Kyöpsis, kesän kepeä kukkaisvelhomme :kiss: - oikein hyvvee lommoo sulle :flower:!
Olkoot kesäpäiväsi rentoutukselliset, naatinnolliset ja runsaasti sekä sielun että ruumiin vahvistusta ja ravitsemusta täynnänsä :rolleys: :heart:
Kuule, elä huoli - mä rupeen olemaan täällä ihan sairaan helpossa kunnossa, joten mä hirnun täällä ihan rauhassa ja ihan mille vaan - ja kaikista eniten itelleniMie en yleensä tykkää stand-up-komiikasta (liekkö oon niin hidas ettei nopeat vitsit uppoo..tai sitten vitsit niin huonoja ettei paljon naarata) (tai sit miulla on niin huono huumorintaju ettei siksi iske..) mutta tuo lentokapteeni oli ihan hassu.
Ei se rikos ole jos ei pidä.Mie en yleensä tykkää stand-up-komiikasta (liekkö oon niin hidas ettei nopeat vitsit uppoo..tai sitten vitsit niin huonoja ettei paljon naarata) (tai sit miulla on niin huono huumorintaju ettei siksi iske..) mutta tuo lentokapteeni oli ihan hassu.
Pitää ottaa sellainen miniloma, jonnekin kylpylään tms.Kaikki muut pääsee bilettään ja lomaileen, ja mä vaan homehdun täällä töissä aina vaan. Pöh. Oon niin loman tarpeessa, oon ihan pönöpäänä aina töissä. |O
Varmaan meenkin mökille homehtuun vähän lisää parin viikon päästä.Pitää ottaa sellainen miniloma, jonnekin kylpylään tms.
:hug: - no mutku ne muut on, kato, niin huonoja, niin sen takii ne on aina välistä laitettava vähäksi aikaa muualle :xmas:... Mitäs oot niin paras :stick: :kiss:Kaikki muut pääsee bilettään ja lomaileen, ja mä vaan homehdun täällä töissä aina vaan. Pöh. Oon niin loman tarpeessa, oon ihan pönöpäänä aina töissä. |O
...koska mä olen löytänyt tuosta Dokahontaksesta sielunsiskoa, niin mä luulen kyllä selviäväni vaikka mistä asenn...aksenteista ..huspsistakeikkaa vaan !Varmaan meenkin mökille homehtuun vähän lisää parin viikon päästä.
Niin ja Danny Bhoy on kans hyvä stand up-koomikko. Jos vaan osaa kuunnella skottiaksenttia.
Niinno, huonosta huumorista/huumorintajuttomuudesta on aiemminkin syytelty.Ei se rikos ole jos ei pidä.
Todennäköisempää on se, että ei ole nähnyt omanlaistaan komiikkaa, tai yleensäkään hyvää komiikkaa.
Amerikassa on hieman parempi laatu ja tarjonta tämän suhteen.
Itse pääasiassa katselen / kuuntelen niitä juttuja
Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
Louis CK on jumala edelleenVarmaan meenkin mökille homehtuun vähän lisää parin viikon päästä.
Niin ja Danny Bhoy on kans hyvä stand up-koomikko. Jos vaan osaa kuunnella skottiaksenttia.
Mähän sanoin jo silloin, että on mulla muitakin jumalia :xmas:Louis CK on jumala edelleen
Virheesi on anteeksiannettava.Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
:hug:....mitäs ovat niin saman näköisä kaikkiKävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed: