The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mie oon muuten ihan itekseni torpassa :O...koko intopikee troika kaapattiin tässä jonnekin ja ihan hövelisti pakkasin ipanat autoon ja vilkuttelin kaihomielisenä niin kauan kun takavalot vilkkuivat....

Sitten mä tein semmoset pikkusievät kirmailupomppimiset pihamaalla :D :snotty:

Sain kooma- aikaa...

Soon muuten tämmösellä helteellä aika herttaista olla kippeenä. Äänikin on kuin Eesaun jalat :snotty: - tulee kyllä just sieltä ja syvältä. Sen perusteella vois jopa luulla, että on pahasti mennyt Luontoisällä huumorintaju vinksalleen :snotty:...kun siihen ääneen liittää nämä olemassa olevaiset linjaukset ja kaarevuudet :D

Mieskin muuten on kotona :O...tai siis ulkona auton kimpussa mutta jotta samoilla lääneillä sentäs. No, en pane pahakseni :rolleyes:
 
Sami Hedberg - Kuntosali - YouTube

..lisää :D

Muuten :O...mä sain semmosen "etarvaaäitimtäontapahtuutmutta..!!!"- puhelun mitä oikeesti piti sitten kunnolla kuunnella, kun itse soittaja oli aivan sfääreissä - eli ei tartte kuvitellakaan että ens yönä nukutaan :D - kun meijen ipanat on käyneet Visulahdessa pärräämässä :O :)!

Että semmonen kaappaus täällä....ja seuraavien viikkojen puheenaiheen ja armottoman hiillostuksen jo tietääkin :D! Siihen liittyy olennaisesti bensakone ja heppavoimat ja soramontut, ou jeah!
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
IhQ
Mie en yleensä tykkää stand-up-komiikasta (liekkö oon niin hidas ettei nopeat vitsit uppoo..tai sitten vitsit niin huonoja ettei paljon naarata) (tai sit miulla on niin huono huumorintaju ettei siksi iske..) mutta tuo lentokapteeni oli ihan hassu.
 
Mie en yleensä tykkää stand-up-komiikasta (liekkö oon niin hidas ettei nopeat vitsit uppoo..tai sitten vitsit niin huonoja ettei paljon naarata) (tai sit miulla on niin huono huumorintaju ettei siksi iske..) mutta tuo lentokapteeni oli ihan hassu.
Kuule, elä huoli - mä rupeen olemaan täällä ihan sairaan helpossa kunnossa, joten mä hirnun täällä ihan rauhassa ja ihan mille vaan :D - ja kaikista eniten itelleni

Miten niin oon kippeenä :D
 
Mie en yleensä tykkää stand-up-komiikasta (liekkö oon niin hidas ettei nopeat vitsit uppoo..tai sitten vitsit niin huonoja ettei paljon naarata) (tai sit miulla on niin huono huumorintaju ettei siksi iske..) mutta tuo lentokapteeni oli ihan hassu.
Ei se rikos ole jos ei pidä.

Todennäköisempää on se, että ei ole nähnyt omanlaistaan komiikkaa, tai yleensäkään hyvää komiikkaa. :)

Amerikassa on hieman parempi laatu ja tarjonta tämän suhteen.

Itse pääasiassa katselen / kuuntelen niitä juttuja :)
 
IhQ
Ei se rikos ole jos ei pidä.

Todennäköisempää on se, että ei ole nähnyt omanlaistaan komiikkaa, tai yleensäkään hyvää komiikkaa. :)

Amerikassa on hieman parempi laatu ja tarjonta tämän suhteen.

Itse pääasiassa katselen / kuuntelen niitä juttuja :)
Niinno, huonosta huumorista/huumorintajuttomuudesta on aiemminkin syytelty.
Jotkut alapää/pieruhuumorijutut ei yleensä naurata tai ne sanamuunnokset. Mutta sitten voi olla että joku tosi tyhmä juttu naurattaakin.
 
Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
 
Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
:LOL:
 
Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
Virheesi on anteeksiannettava.

Maa on täynnä meitä pikkupoikia, jotka kaipaavat rakastavaa potkaisua persiille.

Ja mitä parin sivun pikaselauksella osaan päätellä, niin ... öööh.

... sama kait se on mitä tekee jos fanit tykkää. Niinko Tauski.
 
Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
:hug:....mitäs ovat niin saman näköisä kaikki :D

Mulle kävi tässä muutama viikko takaperin samanlainen tilanne kylän markkinoilla...Kaiken sen ihmispaljouden keskeltä huomasin, että siellä semmonen pitkänhuiskea pojankossi pisti naamallensa mahdottoman leveän hymyn ja nikkas vielä silmääkin mulle :O....Mä siinä jo miehelle siunailemaan ennen kuin sitten sain järjenhippuset yhdistettyä, jotta:snotty:..oma poikahan se siinä perskules :D!

Että näin sitä äiti unohtaa jo lapsensa ulkonäönkin parin yökyläily- yön tiimoilta :D...oisinko sopivaa matskua silmälasiputiikin mannekiiniksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä