"Pieni neuvo, opettele lainaamaan teksti mihin kommentoit."
Kun en osaa lainata kun yhtä viestiä kerrallaan joten paljo helpompaa laittaa kaikki samaan. Ja mitä väliä sillä on miten niitä lainaa jos tulee näinkin ymmärretyks (lainausmerkithän niissä on)?
"kukaan vastaa tai edes noteeraa tekstiäsi."
Ei sun ois mikään pakko vastata eikä noteerata niitä
mutta kosvastippa täällä tuntuu vastaan sanomista olevan..
"No se äiti, jonka elämän se lapsi syntymällään pilasi."
Miks se äiti pitäs lapsen ittellään?
"Olen itse syntynyt tällaiselle äidille ja kyllä, toivon, että hän olisi ymmärtänyt tehdä abortin. "
Höpö höpö
uskotko ite tohon? Jos et haluais olla mieluummin elossa, et yksinkertasesti ENÄÄ OIS!
"Kuparikierukka mahdollistaa hedelmöittymisen, mutta ei sen kiinnittymistä. "
Itse asiassa enssijanen ehkäsyteo perustuu juurikin siihen ettei se edes hedelmöity.. Ja kyllähän se kaiketi kiinnittymisenkin mahdollistaa.
"Ei ole mitään julmempaa tekoa kuin pakottaa ihminen syntymään maailmaan ja sen kärsimyksiin."
Siellä taas trollin provo asialla
no, eihän kuolemaan pakotus ookaan yhtään julmaa ei...
"On väärin pakottaa ketään kokemaan tällaista."
Ole sitten pakottamatta itteeskään siihen
vai menikö se pupu taas pöksyyn kun oma pää oiskin pölkyllä.
"Tai ehkä äidin väsymys pahenee masennukseksi, hän vie vuosia voimavaroja niin kunnalta kuin perheeltäänkin voimatta olla elättäjä, puoliso, äiti täysin voimin. "
Näin voi käydä ja vielä todennäkösemmin abortin jälkeen.
"Sano Tiffanylle, että oli parwmpi hänen syntyä. "
Sano että oli parempi kuolla, joko väkivalloin abortissa tai syntymän jälkeen, kuin päätyä ajoissa kunnon ihmisten hoiviin.
"miten ihmeessä yhden hedelmöittymisen estäminen on niin saatanan vaikeaa joillekin?"
Niinpä, miten ois vaikka useempi menetelmä yhdessä? Ja miksei ne mitkään hormonit käy joillekin? Tulee pari ikävää näppyä vai?