Hynttyyt yhteen :saint:Voi kökkö. On tää niin tylsää yksin kotona. : /
Nii just Saman katon alle vaan asumaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094917:Hynttyyt yhteen :saint:
Se on kielimies vuorossaAlkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30094920:Moro
...sano poro kun sen seläs istu horoAlkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30094920:Moro
Kielimiehet on taitavia Ööö...tai siis....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094926:Se on kielimies vuorossa
NihAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094926:Se on kielimies vuorossa
Muttei ketju :kiss:...sano poro kun sen seläs istu horo
:snotty:
Minkä runoilijan maailma onkaan mussa menettänyt
Ei ole kovin helppoa. Ens vuonna mies muuttaa kauemmas täältä päin. Työn takia. Miul on perhe, kaverit ja lapsen kaverit täällä. Ja mun työ on täällä. :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30094917:Hynttyyt yhteen :saint:
:hug:Ei ole kovin helppoa. Ens vuonna mies muuttaa kauemmas täältä päin. Työn takia. Miul on perhe, kaverit ja lapsen kaverit täällä. Ja mun työ on täällä. :|
:kiss: - sinä ihanaMuttei ketju :kiss:
Molemmat ollaan nyt pk-seudulla. Mutta mies muuttaa huitsin nevadaan. Tulee aika pitkä välimatka.:hug:
miten pitkä välimatka teil nyt on ja mitä se sit tulee olemaan?
:hug: - teijen pitää laittaa yhteinen puolmatkan kievari pystyyn eli asetutte asumaan johonkin siihen välille...Ei ole kovin helppoa. Ens vuonna mies muuttaa kauemmas täältä päin. Työn takia. Miul on perhe, kaverit ja lapsen kaverit täällä. Ja mun työ on täällä. :|
SamoinMulla on ollut enimmäkseen pitkät hiukset. Joskus kyhyet.
En halua tätä samaa enää uudestaan. Oli joskus aikaisemmassa suhteessa. Ja inhoan yksin olemista.Kyllähän tommonen välimatka syö miestä jos naistakin, totta kai sitä mieluummin olis saman katon alla ja näkis toisen joka päivä...mutta varsinkin näinä päivinä, jolloin työpaikka on kultaakin arvokkaampi asia eikä ollenkaan niin varmassa kantimissa, niin parisuhdekin saattaa joutua venymään.
Mutta - kun on toisesta ihmisestä erossa, niin se ikävä on vain hyväksi. Siinä on hyvä tunnistaa omat heikkoutensa kuin myös vahvuutensa ja samalla siinä automaattisesti entisestäänkin arvostaa kumppaniaan enemmän ja varsinkin sitä yhteistä aikaa. Ja välimatka opettaa puhumisen jalon taidon sekä kuuntelemisen tärkeyden. Sekä luottamaan ja uskomaan siihen yhteiseen tulevaisuuteen . Etäisyydestä huolimatta - se on vain kilometrejä, sydän tietää paremmin .
Mutta onko sulla vaihtoehtoja? jollei MIES luovu töistään ja/tai sinä et muuta? aina ei voi saada kaikkea.En halua tätä samaa enää uudestaan. Oli joskus aikaisemmassa suhteessa. Ja inhoan yksin olemista.
:hug: - no sitten on tehtävä vissiin radikaaleja ratkaisuja rohkeana .En halua tätä samaa enää uudestaan. Oli joskus aikaisemmassa suhteessa. Ja inhoan yksin olemista.
Mä ajattelen myös lastani. Kun olin teini niin vanhemmat halusivat muuttaa toiselle paikkakunnalle. Menetin kaverini. En halua samaa omalle lapselle. Olen miettinyt mitä tehdä.Mutta onko sulla vaihtoehtoja? jollei MIES luovu töistään ja/tai sinä et muuta? aina ei voi saada kaikkea.
Ei se yksinoleminen ole kivaa,tiedän kyllä :hug:
Mitenkäs vanha se sun lapses olikaan? 13- 14? Eihän nykyään, kun on kaiken maailman Skypet ja chatit ja pelit ja vehkeet etäisyydet ole niin kuoleman tuomioita - yhteyksiä voi pitää vaivattomasti ja autot, junat ja linkit kulkevat sujuvasti . Kaveriyökyläilyt ja -lomailut onnistuu välimatkan päästäkin. Toki riippuu siitä hurjasti myös, millainen lapsi itse on luonteeltaan.Mä ajattelen myös lastani. Kun olin teini niin vanhemmat halusivat muuttaa toiselle paikkakunnalle. Menetin kaverini. En halua samaa omalle lapselle. Olen miettinyt mitä tehdä.